// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Trials Frontier

با معرفی بازی اندروید و آیفون Trials Frontier همراه زومجی باشید.

یوبیسافت چند سالی می‌شود که انتشار بازی‌‌‌های موبایل را در دستور کار خود قرار داده است. بعد از انتشار نرم‌افزارهای ترکیبی بسیار برای بازی‌های بزرگی نظیر سری Assassin's Creed، این کمپانی اخیرا بازی‌های جدیدی را نیز مانند Trolls، با الهام از انیمیشینی با همین نام عرضه کرده است. یکی از ویژگی‌های یوبی سافت اینترتینمنت پشتیبانی متوالی از بازی‌های موبایل منتشر شده است. این کمپانی علی‌رغم عرضه‌ی بازی‌ها در سال‌های گذشته، هنوز هم به ارائه‌ی پچ بروزرسانی ادامه می‌دهد. یکی از این بازی‌ها که اخیرا نیز یک بروزرسانی جدید را دریافت کرده است Trials Frontier نام دارد که بازیکنان علاقمند به موتور سواری را به یک رقابت در ورزش حرفه‌ای موتورسواری از روی سکوها می‌برد. رقابت با زمان برای ثبت رکوردی جدید نقطه آغاز Trials Frontier برای تمام کردن مراحل است. در Trials Frontier باید با صحبت با شخصیت‌های درون بازی،‌ ماموریت‌های جدیدی را برای کسب امتیاز و جایزه مورد نیاز جهت ارتقاء موتورسیکلت انجام دهید.

Trials Frontier ZoomG

با انتخاب هر ماموریت، به سرعت وارد نقشه شده و سعی می‌کنید تا دستورالعمل‌های داده شده مانند چندین بار چرخش در آسمان را انجام دهید. با تمام کردن هر مرحله، مختصر گزارشی را از عملکرد و رکوردهای کسب شده مشاهده می‌کنید که برای تصمیم گیری در جهت تکرار مرحله یا حرکت به سمت مرحله جدید بسیار مناسب است. Trials Frontier مانند نسخه‌ی مشابه دیگری که در سایر پلتفرم‌ها دارد، در مجموع پیچیدگی و محتوای خاص خود را ارائه می‌دهد. بازیکنان در همان ابتدا و به دنبال حادثه‌ای موتور خود را از دست داده و به ناچار مجبور به رقابت با یک موتورسیکلت قراضه هستند. این حادثه و در ادامه موتور قوی برخی رقیبان در رقابت‌های دونفره باعث می‌شود تا به لطف یکی از شخصیت‌های بازی قادر به ارتقاء اجزای موتورسیکلت خود برای افزایش سرعت، شتاپ، گریپ یا تکیه‌گاه موتورسیکلت باشید.

Trials Frontier ZoomG

ویژگی‌ ارتقا قابلیت‌های موتور کمک شایانی را در رقابت‌های نزدیک و انجام حرکات نمایشی می‌کند. برای ورود به هر مرحله باید بنزین کافی را داشته باشید که به دو روش خریدهای درون برنامه‌ای یا صبر برای افزایش قطره چگانی، در دسترس قرار می‌گیرد. استودیو ردلینکس (RedLynx)، توسعه‌دهنده‌ی بازی سعی کرده تا با هرچه ساده‌تر کردن کنترل‌ها، انجام مراحل را برای بازیکنان ساده‌‌تر کند؛ با این حال، مراحل بازی در Trials Frontier به شدت چالشی بوده و به ویژه با افزایش ماموریت‌ها و طولانی‌تر شدن مراحل، اتمام مرحله‌ها بسیار مشکل می‌شود. چرخیدن‌ها و برخورد شدید موتورسوار به زمین باعث می‌شود تا به آخرین چک‌پوینت برگردید. این موضوع در امتیاز نهایی تاثیر گذاشته و شما را مجبور به تکرار چندین باره مراحل می‌کند.

Trials Frontier ZoomG

Trials Frontier شامل بیش از ۲۵۰ ماموریت چالشی است که روزها و ساعت‌ها می‌تواند شمار را درگیر خود کند. ردلینکس همچنین امکان ارتباط با خدمات Uplay و فیسبوک را مهیا کرده است. با استفاده از قابلیت فوق قادر به دعوت از دوستان و رقابت با آنها به صورت PvP هستید. ویژگی چندنفره بسیار اعتیاد آور است و اگر شرایط اینترنت شما امکان رقابت با دوستانتان را فراهم کند، بی شک لحظات خنده‌دار و جذابی را تجربه خواهید کرد. ویژگی فوق و بخش تک‌نفره‌ی فوق‌العاده با محیط‌های متنوع، باعث شده تا ساخته‌ی استودیوی ردلینکس به نوبه‌ی خود ارزشمند شود. اگر به انجام حرکت نمایشی چرخش در هوا و پرش از روی سکوها با موتور سیکلت علاقه دارید، Trials Frontier می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

دانلود بازی Trials Frontier 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده