// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

بروزرسانی بزرگ پلی استیشن 4 بزودی منتشر می‌شود

سونی بزودی قصد انتشار یک بروزرسانی بزرگ را برای کنسول پلی استیشن 4 دارد.

بزرگترین بروزرسانی پلی‌استیشن 4 از زمان انتشار نسخه‌ی 4.00 در ماه سپتامبر ۲۰۱۶ بزودی منتشر خواهد شد. طبق اعلام سونی بروزرسانی جدید شامل «ویژگی‌های جدید و بهبود‌هایی» می‌شود؛ سونی اعلام کرده است که این بروزرسانی نسخه‌ی 4.5 خواهد بود. متاسفانه این کمپانی ژاپنی ترجیح داده است تا در حال حاضر جزئیات بیشتری را در اختیار دارندگان کنسول‌ها نگذارد.

مانند نسخه‌ی 4.00 و سایر آپدیت‌ها، سونی بازیکنان را برای آزمایش نسخه‌ی بتا قبل از انتشار عمومی دعوت کرده است. در صورت علاقه می‌توانید برای دسترسی به نسخه‌ی آزمایشی بتا هم‌اکنون از طریق سایت پلی‌استیشن با استفاده از حساب کاربری PSN خود اقدام کنید. توجه داشته باشید که برای ثبت نام در تست بتای عمومی باید ۱۸ سال یا بیشتر داشته باشید. علاوه‌ بر این، هیچ ضمانتی مبنی بر انتخاب حتمی شما برای شرکت در آزمایش بتای بروزرسانی 4.5 پلی‌استیشن 4‌ وجود ندارد.

قبل از ثبت نام از اتصال ایمیل فعال به حساب کاربری PSN خود اطمینان حاصل کنید، سونی از طریق ایمیل به کاربرانی که انتخاب شده‌اند، اطلاع می‌دهد. نسخه‌ی بتا از اوایل فوریه آغاز خواهد شد، در نتیجه سونی قبل از آغاز نسخه‌ آزمایشی، ثبت نام‌ را متوقف خواهد کرد. سونی اکنون هیچ جزئیات بیشتری را در رابطه با زمان انتشار عمومی بروزرسانی 4.5 منتشر نکرده است، اگر بخواهیم با روند انتشار نسخه‌ی 4.00 مقایسه‌ کنیم، بتای آزمایشی 4.00 در ماه آگوست قبل از عرضه‌ی عمومی در ماه سپتامبر ۲۰۱۶، آغاز شده بود.

در حالی که دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 در انتظار اخبار بازی های جدید پیرامون IP‌های این کنسول محبوب هستند، سونی اخیرا اعلام کرده بود که در جریان تعطیلات سال نو موفق شده است ۶/۲ میلیون واحد کنسول پلی‌استیشن 4 را به فروش برساند. با این افزایش در فروش این سخت‌افزار، اکنون فروش جهانی پلی‌استیشن 4‌ به رقم ۵۳/۴ میلیون واحد رسیده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده