نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

توضیحات مایکروسافت در مورد بازی لغو شده Halo Mega Bloks

شرکت مایکروسافت تأیید کرد بازی Halo Mega Bloks برای کنسول ایکس‌باکس 360 در دست ساخت بوده است.

هفته گذشته، تریلری از گیم‌پلی بازی لغو شده Halo Mega Bloks منتشر شده بود که بازی جذابی به نظر می‌آمد. حال، بانی راس، رییس استودیو 343 اینداستریز، در انجمن سایت Halo Waypoint تأیید کرد این بازی با اسم رمز «Haggar» در دست ساخت بوده است؛ اما این بازی یک پروژه آزمایشی بوده و از مرحله نمونه اولیه جلوتر نرفته بود.

بانی راس در ادامه سخنان خود تأیید کرد که چند سال پیش بازی Halo Mega Bloks برای کنسول ایکس‌باکس 360 با همکاری مشترک شرکت‌های مایکروسافت و Mega Bloks در دست ساخت بود. این بازی دارای عناصر اکشن، اکتشاف و خلاقیت بازیکنان بوده است. شما می‌توانید روند گیم‌پلی بازی Halo Mega Bloks را در پایین تماشا کنید:

|

با وجود اینکه بازی Halo Mega Bloks دارای ایده‌های خلاقانه و سرگرم‌کننده بوده است، اما این بازی از مرحله نمونه اولیه جلوتر نرفته بود و به همین دلیل بانی راس وجود چنین بازی را اعلام نکرده بود. او در ادامه گفت:

Haggar‌ یکی از چندین بازی‌های مجموعه Halo بوده است که در مرحله آزمایشی لغو شده‌ و هرگز منتشر نشده است. ولی ما از این بازی نتایج خوبی کسب کردیم.

شرکت‌های مایکروسافت و Mega Bloks اخیرا برروی اسباب‌بازی‌های فیزیکی Halo Mega Bloks کار می‌کنند. لازم به ذکر است، بازی Halo Mega Bloks توسط آندره بورمن طراحی شده بود.

اگرچه بازی Halo Mega Bloks هرگز ساخته نشد، اما بانی راس اخیرا اعلام کرد آنها قصد دارند بازی‌هایی از جهان Halo را برای مخاطبان جوانتر بسازند. پس این احتمال وجود خواهد داشت که استودیو 343 اینداستریز در آینده بازی شبیه به Halo Mega Bloks را در دست ساخت قرار بدهد. او همچنین در آخرین مصاحبه خود درباره رشد مجموعه Halo با ایده‌های جدید و حفظ هسته اصلی این مجموعه نیز سخن گفته بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده