نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

احتمال حضور بازیگر شخصیت کوایت در Death Stranding

استفانی جوستن، بازیگر نقش کوایت در Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، شاید در Death Stranding هم حضور داشته باشد.

هیدیو کوجیما، بازیساز بزرگ ژاپنی و خالق سری متال گیر، این روز‌ها در حال کار روی بازی جدیدش یعنی Death Stranding است. بازی‌ای که اولین اثر وی پس از جدا شدن از کونامی به حساب می‌آید. کوجیما قصد دارد در ساخت این بازی از حضور بازیگران مشهوری بهره ببرد و در اولین تریلر Death Stranding حضور نورمن ریداس، ستاره سریال The Walking Dead، در بازی تایید شد و پس از آن هم در تریلر دوم شاهد حضور گیلرمو دل‌تورو و مدس میکلسن بودیم.

حال به نظر می‌رسد که استفانی جوستون، بازیگر نقش کوایت در Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نیز در این بازی حضور خواهد داشت. این خبر توسط یک یوتیوبر با نام YongYea منتشر شده که ادعا می‌کند منابع مختلفی حضور این بازیگر در بازی را تایید کرده‌اند. به‌علاوه جوستون اخیرا رفت و آمد‌هایی را به استودیو گوریلا گیمز داشته و تصاویری از آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. این در حالی است که کوجیما در ساخت بازی خود با گوریلا گیمز همکاری نزدیکی داشته و از موتور دسیمای این استودیو بهره می‌برد.

به هر حال هنوز هیچ‌چیز در مورد حضور یا عدم حضور جوستون در بازی تایید نشده است و باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی یا تریلر‌های جدید از Death Stranding بمانیم.

آیا شما دوست دارید این بازیگر در بازی حضور داشته باشد؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده