// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

دومین نسخه بتا بازی Halo Wars 2 بزودی عرضه خواهد شد

دومین نسخه بتا بازی Halo Wars 2 در اواخر ماه ژانویه در دسترس قرار خواهد گرفت.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت، ناشر بازی Halo Wars 2، اعلام کرده که فاز دوم بتای این بازی در تاریخ یک بهمن ماه (۲۰ ژانویه) برای کاربران ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند برای شناخت بیشتر دنیای بازی اآن را تجربه کنند. همچنین این بتا، عمومی بوده و برای تمامی کاربران در دسترس است و کاربران ایکس‌باکس وان برای تجربه نیاز به اشتراک گلد داشته ولی کاربران پی‌سی می‌توانند بدون داشتن اشتراک خاصی به بازی کردن بپردازند.

بتای بازی Halo Wars 2 حالت Blitz را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این حالت در اصل به نحوی است که با استفاده از کارت‌های موجود می‌توانید تیم خود را تشکیل دهید. همچنین تیم شما می‌تواند ترکیبی باشد از نیروهای زمینی، پیاه نظام‌ها یا نیروهای هوایی و محدودیتی در این قسمت وجود نخواهد داشت.

از طرفی نقشه‌ای که برای بتای بازی در نظر گرفته شده است Proving Grounds نام داشته و می‌توانید به صورت یک به یک، دو به دو و سه به سه به بازی کردن بپردازید. در ادامه مایکروسافت اعلام کرده که تمامی کارت‌های این حالت و فکشن‌های موجود در بازی اصلی، در نسخه بتای Halo Wars 2 وجود داشته و برای آزمایش برخی از المان‌های بازی، چالش‌های روزانه و هفتگی نیز برای این بتا در نظر گرفته شده است. بتای بازی Halo Wars 2 تا تاریخ ۱۱ بهمن ماه (۳۰ ژانویه) اعتبار خواهد داشت.

همچنین گفته شده است که پیشرفت‌های شما در نسخه اصلی بحساب نمی‌آید ولی کسانی که نسخه بتا را بازی کنند، دو عدد کارت پک حالت Blitz در بازی اصلی دریافت خواهند کرد. اولین کارت پک زمانی به شما داده می‌شود که وارد نسخه بتا شوید و پس از به اتمام رساندن یک مسابقه، پک دوم را نیز بدست خواهید آورد.

حالت Blitz یکی از حالت‌های در نظر گرفته شده برای بازی Halo Wars 2 است. ساختار بازی اصلی دارای یک بخش داستانی است که می‌توانید آن را به صورت تک نفره یا کوآپ تجربه کنید و در بخش چندنفره، شاهد حالت‌هایی نظیر Domination، Strongholds و Deathmatch هستیم. همچنین در نسخه دوم بازی شاهد حالت جدیدی بنام Blitz Firefight خواهیم بود.

بازی هیلو وارز 2 در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۱ فوریه) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی مبنی بر ویندوز 10 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده