// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

تیم سازنده Crackdown 3 با چالش های سختی مواجه شده‌اند

ظاهرا توسعه بازی Crackdown 3 در مراحل سختی بسیر می‌برد.

 توسعه یک بازی‌های ویدیویی اصلا کار راحت و ساده‌ای نیست و برای بوجود آمدن محصول نهایی، تیم سازنده می‌بایست آزمایش‌ها و کارهای بسیاری را در راستای به عمل آوردن یک بازی بی‌عیب و نقص انجام دهند. چند روز پیش بود که بازی Scalebound پس از شایعاتی که حول مراحل توسعه بود، کنسل شد و مخاطبان را در شوک و غم عظیمی فروبرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، خیلی‌ها نگران سایر بازی‌های مایکروسافت از جمله Cracdown 3 هستند که با وجود معرفی‌شان هنوز اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر نشده است.

بازی Crackdown 3 برای اولین بار در کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2014 معرفی شد و اعلام شد که این بازی از یک سیستم ابری استفاده می‌کند که می‌تواند تخریب پذیری‌های واقع‌گرایانه‌ای را برای محیط بوجود بیاورد. تا قبل از تاخیر خوردن بازی خیلی‌ها امید داشتند که در سال ۲۰۱۶ میلادی بتوانند این بازی را تجربه کنند.

سکوت مایکروسافت و منتشر نکردن اطلاعات از این بازی کمی نگران کننده است ولی طبق صحبت‌های اخیر Shinobi602، منبع داخلی صنعت گیم، با اینکه تیم سازنده با چالش‌های سختی مواجه شده و مراحل ساخت در شرایط سختی بسر می‌برد ولی توسعه بازی به خوبی پیش‌رفته و جای نگرانی نیست.

با تمام این تفاسیر هنوز از سوی مایکروسافت این خبر تایید نشده است و باید صبر کنیم ببینیم سرنوشت این بازی که یکی از انحصاری‌های سال جاری میلادی است به کجا ختم می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده