نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

شایعه: لیو تایلر در فیلم Avengers: Infinity War باز خواهد گشت

طبق شایعات منتشر شده، لیو تایلر، بازیگر نقش بتی راس، احتمالا در فیلم Avengers: Infinity War باز خواهد گشت.

فیلم هالک شگفت‌انگیز (The Incredible Hulk) در سال ۲۰۰۸ به روی پرده رفت، اما مارول هیچگاه دنباله‌ای برای این فیلم تولید و منتشر نکرد. با این حال، بازیگر نقش بروس بنر / هالک تغییر کرد و این شخصیت با نقش آفرینی مارک روفالو، در فیلم انتقام‌جویان (The Avengers) بازگشت و در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) نیز حضور داشته است. این شخصیت در فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) نیز باز خواهد گشت. با این وجود شخصیت بتی راس با نقش آفرینی لیو تایلر، را تاکنون در فیلم دیگری از دنیای مارول مشاهده نکرده‌ایم. این در حالی است که ژنرال راس، پدر بتی راس، را دوباره در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) مشاهده کردیم.

حال طبق خبری که روزنامه دیلی رکورد اسکاتلند منتشر کرده است، شخصیت بتی راس احتمالا در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) باز خواهد گشت. طبق اطلاعاتی که این روزنامه منتشر کرده، بخشی از فیلمبرداری این فیلم در کشور اسکاتلند انجام خواهد داشت و شروع فیلمبرداری از اواخر ماه فوریه خواهد بود. این روزنامه فهرست بازیگران حاضر در فیلم Avengers: Infinity War را نیز منتشر کرده که در بین آن‌ها نام لیو تایلر نیز دیده می‌شود. دیلی رکورد اضافه می‌کند که بری لارسون، بازیگر نقش کاپیتان مارول، و کارن گیلان، بازیگر نقش شرور و منفی نبولا، نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

Liv Tyler in The Incredible Hulk

 اوایل این ماه، لیستی از بازیگرانی که برای شروع فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War فراخوانده شده‌اند، منتشر شد که نام بری لارسون و کارن گیلان نیز دیده می‌شود. هرچند هنوز مارول به طور رسمی لیست کامل بازیگران این فیلم را تایید نکرده است. دیلی رکورد ادعا می‌کند که بودجه دو قسمت پایانی انتقام جویان (Avengers) حدود ۴۰۰ میلیون پوند خواهد بود. با این حال، این روزنامه هیچ اشاره به منابع خود نکرده است. اخیرا زویی سالدانا، بازیگر نقش گامورا، حضور این شخصیت را در فیلم Avengers: Infinity War رسما تایید کرده است.

کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و Captain America: Civil War همکاری داشته‌اند. فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه جولای امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده