// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Bridge Construction Simulator

بازی اندروید و آیفون شبیه ساز پل Bridge Construction Simulator ساخته شده برای کسانی که دوست دارند این حرفه را یاد بگیرند.

روز به روز به مخاطبان بازی موبایل افزوده شده و نیاز کاربران به بازی‌های سرگرم کننده به مرور زمان افزایش می‌یابد. موبایل پلتفرمی نیست که بتوان با آن بازی‌های سنگین با گرافیک‌های بالا را اجرا کرد. بلکه مخاطبان بیشتر سعی دارند تا بواسطه بازی‌های نوآورانه و سرگرم کننده برای ساعاتی از دنیای گیمینگ حرفه‌ای دور باشند. امروز قصد داریم بازی معرفی کنیم که هم جنبه سرگرمی دارد و هم جنبه یادگیری. بازی اندروید و آیفون شبیه ساز پل Bridge Construction Simulator به شما اجازه می‌دهد تا با پشت سر گذاشتن یک سری مراحل چالش برانگیز نحوه ساخت پل و معماری‌های آن را یاد بگیرید.

در همان ابتدا با شروع کردن اولین مرحله با یک صفحه شطرنجی و مرحله‌ای آموزشی روبرو می‌شوید که نحوه درست چیدن میله و تیرآهن‌ها را به شما یاد می‌دهد. سپس وارد مراحل اصلی می‌شوید جایی که باید هنر و هوش خود را به کار بیاندازید. در واقع این بازی شبیه سازی به شما یاد می‌دهد که چطور میله‌ها را در کنار یکدیگر با چه زوایایی قرار دهید تا وزن و تعادل جسم‌ها را بتوانند تحمل کنند. با پشت سر گذاشتن مراحل رفته رفته مسافتی که می‌بایست پل سازی کنید بیشتر می‌شود و این بر چالش بازی می‌افزاید. زیرا در هر مرحله تعداد محدودی میله در اختیار دارید و می‌بایست با کمترین هزینه پل مربوطه را بسازید. البته در این میان بعضا در یک سری از مراحل بدون رعایت کردن قائده خاصی و از روی شانس پل را ساخته و مرحله را پشت سر بگذارید ولی اگر دنبال رکوردهای خود هستید، می‌بایست با یک نظم خاص و قوائد حساب شده، مراحل را پشت سربگذارید.

Bridge Construction Simulator

اگر در طول بازی حس کردید که نمی‌توانید راهی از پیش برده و در انجام ماموریت ناکام خواهید ماند، می‌توانید از سیستم راهنمای بازی استفاده کنید. البته راهنمایی‌ها فوق العاده محدود بوده و صرفا باید از آن‌ها زمانی استفاده کنید که واقعا در پیش برد مرحله مورد نظر راهی به ذهنتان نمی‌رسد. همیشه می‌توانید با انجام کارهای مختلف آن را تست کرده و با زدن دکمه شبیه سازی، نحوه موفقیت یا عدم موفقیت خود را مشاهده کرده و در صورت وجود مشکلاتی در ساختار پل، آن را عیب یابی کنید. جدای از آن اگر می‌خواهید بفهمید که میله و تیرآهن‌ها را بدرستی در نقاط مختلف قرار داده‌اید، می‌توانید با توجه به رنگ‌شان درستی یا نادرست بودن آن‌ها را تشخیص دهید. معمولا رنگ سبز مربوط به اتصالاتی است که بدرستی انجام شده‌اند و در این میان رنگ زرد نشان دهنده اتصالاد مورد دار است. بهنگام شبیه سازی نیست اتصالاتی که به حالت چشمک‌زن در می‌آیند، اتصالاتی هستند که می‌بایست آن‌ها را حتما تغییر دهید.

Bridge Construction Simulator

از نظر گرافیک و طراحی مراحل نیز بازی اندروید و آیفون Bridge Construction Simulator به خوبی کار خود را انجام داده است و هم تعداد مراحل بالا است و هم تنوع آن‌ها که می‌توانید ساعت‌ها وقت خود را پای آن صرف کرده و هزاران راه برای ساخت یک پل مطمئن و مستحکم تست کنید. در آخر بازی اندروید و آیفون شبیه ساز Bridge Construction Simulator جز آن دسته از بازی‌های شبیه ساز بر روی پلتفرم موبایل است که می‌تواند شما را به طرز مطلوبی سرگرم کرده و جدای از آن با توجه به معادلات ریاضی که دارد شما را می‌تواند هم از نظر سرگرمی و هم اطلاعات عمومی رشد داده و تجربه‌ای جدید و متفاوت را در اختیارتان قرار بدهد.

دانلود بازی Bridge Construction Simulator


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده