// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

تریلر جدید بازی ترسناک OMORI منتشر شد

استودیو اُمو کَت تریلر جدیدی از بازی ترسناک OMORI منتشر کرد.

 

OMORI یک بازی ترسناک روانشناسانه است که توسط استودیو اُمو کت (OMO Cat) سه سال پیش معرفی شد و بودجه موردنیاز ساخت بازی هم با استفاده از یک کمپین کیک استارتر تامین شد. این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود که این اتفاق رخ نداد و بازی حتی برای سال ۲۰۱۶ نیز آماده نشد. استودیو سازنده در آخرین اخبار بازی اعلام کرد که طی سال گذشته بخش زیادی از این اثر ساخته شده است. البته هنوز تاریخ عرضه دقیق این بازی اعلام نشده است.

همچنین استودیو سازنده این بازی اعتراف کرد که ساخت بازی OMORI ‌را دست کم گرفته بود. یکی از دلایل تاخیر این بازی را می‌توان تغییر موتور ساخت آن از RPGMaker VX Ace به RPGMaker MV دانست. موتور جدید از پلتفرم مک نیز پشتیبانی می‌کند. البته سازندگان اعلام کرده‌اند که بسیاری از فایل‌های ساخته شده توسط موتور قبلی روی موتور جدید هم قابل استفاده بوده است.

استودیو امو کت همچنین اعلام کرد که قصد دارد آیتم‌هایی مثل تی‌شرت را برای حامیان مالی بازی در ماه آینده ارسال کند. بازی OMORI قرار است برای پی‌سی‌های ویندوزی، مک و کنسول دستی نینتندو 3DS عرضه شود. در ادامه می‌توانید با دانلود و تماشای تریلر جدید نگاهی به گیم‌پلی و دنیای این بازی بیاندازید.

 |  

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده