نویسنده: میثم خلیل زاده
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

تغییر تاریخ عرضه بازی Horizon Zero Dawn در بریتانیا

طرفداران بریتانیایی بازی Horizon Zero Dawn باید اندکی بیشتر برای تجربه‌ی این بازی صبر کنند.

تاریخ عرضه‌ی Horizon Zero Dawn در بریتانیا کمی جابجا شده است. با توجه به جزئیات منتشر شده برروی فروشگاه پلی‌استیشن بریتانیا (UK)، نسخه‌ی دیجیتالی این بازی در روز ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند)‌ منتشر خواهد شد. سونی در ماه دسامبر اعلام کرده بود که این بازی ماجراجویی پلی استیشن 4 در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۷، دو روز زودتر از تاریخ جدید اعلام شده، عرضه می‌شود. حداقل برای نسخه‌ی دیجیتالی شواهد تغییر در تاریخ عرضه را نشان می‌دهند، هرچند باید در نظر گرفت که این موضوع تنها می‌تواند اشتباهی تایپی در فروشگاه باشد.

تا زمان نگارش خبر، تغییر در تاریخ عرضه‌ی بازی Horizon Zero Dawn در بریتانیا، تاثیری را برروی عرضه‌ی جهانی بازی نداشته است. فروشگاه پلی‌استیشن ایالات متحده اکنون تاریخ انتشار را ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) مشخص کرده است، این تاریخ مانند اعلام قبلی در استرالیا و اروپا نیز بدون تغییر همان ۱ مارس (۱۱ اسفند)‌ خواهد بود. Horizon Zero Dawn پیش از این قرار بود تا در سال ۲۰۱۶ منتشر شود، گوریلا گیمز (Guerrilla Games)‌، توسعه‌دهنده‌ی بازی در آن زمان گفته بود که این تاخیر به کمپانی «زمان بیشتر مورد نیاز برای تحقق کامل چشم‌انداز بلندپروازانه را در Horizon Zero Dawn می‌دهد.»

پیش از این در اخبار بازی Horizon Zero Dawn اعلام شده بود که این بازی در حدود ۲۰ تا ۴۵ ساعت گیم‌پلی را ارائه می‌دهد. شما همچنین می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی را در زومجی تماشا و دانلود کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده