نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

اطلاعات جدیدی از فیلم Star Wars: Episode VIII منتشر شد

رایان جانسون در مصاحبه جدید خود اطلاعات جدیدی از داستان و شروع فیلم Star Wars: Episode VIII به اشتراک گذاشته است.

ادامه این خبر ممکن است پایان فیلم Star Wars: The Force Awakens و بخش‌هایی از داستان فیلم Star Wars: Episode VIII را برای شما فاش کند.

تابستان امسال، رایان جانسون، کارگردان فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII)، در جریان جشن جنگ ستارگان تایید و اعلام کرد این فیلم دقیقا از جایی که فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) به پایان رسید، شروع خواهد شد. حال او در مصاحبه جدید خود در این مورد بیشتر صحبت کرده و اطلاعات بیشتری را از داستان فیلم Episode VIII نیز به اشتراک گذاشته است. جانسون در مورد شروع قسمت هشتم جنگ ستارگان به یواس‌ای تودی گفت:

من نمی‌خواهم از اتفاقاتی که دو سال پیش رخ داده، رد شویم. من دقیقا می‌خواهم اتفاقی که بعد از این لحظه رخ می‌دهد را ببینیم.

او در واقع اشاره‌ای به ملاقات ری با لوک اسکای‌واکر در پایان فیلم The Force Awakens کرده که در شروع قسمت هشتم قرار است ادامه این صحنه را مشاهده کنیم. جانسون اضافه کرد که بخش بزرگ و مهمی از فیلم Episode VIII بر روی لوک تمرکز خواهد بود و دلیل حضورش در این مکان را متوجه خواهیم شد. او در ادامه گفت این فیلم برای ری مهم خواهد بود و او در این فیلم نقش مهم‌تری را ایفا خواهد کرد. جانسون گفت:

او با بخشی از واقیعت خود روبرو شده و آن را قبول کرده است و می‌داند او این قدرت را دارد و این یک هدیه است. اولین گام او کنار آمدن با شرایط جدید و چیزی که در وجود او قرار دارد، است، او تا قبل این اتفاقات نمی‌دانست که همچین قدرتی دارد و این تنها شروع آشکار شدن دیگر توانایی‌ها و رازهای او است.

Rey Star Wars: The Force Awakens

جانسون در ادامه در مورد لحن فیلم Episode VIII نیز صحبت کرد و گفت لحن فیلم مانند فیلم The Force Awakens و شش قسمت قبلی مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) خواهد بود. او گفت:

من می‌خواهم در این فیلم مانند فیلم The Force Awakens و قسمت‌های اصلی جنگ ستارگان، شاهد صحنه‌های انفجاری، خنده‌دار و تعقیب و گریز فضایی باشم.

این در حالی است که بسیاری از بازیگران فیلم Star Wars: Episode VIII می‌گویند که این قسمت نسبت به فیلم The Force Awakens تاریک‌تر خواهد بود. جانسون در ادامه گفت که جزئیات بیشتری از شخصیت‌های ری، فین و پو در داستان فیلم پرداخته شده است. جانسون در این رابطه توضیح داد:

من می‌خواستم که در مورد هر یک از آن‌ها در فیلم بیشتر بدانیم و این فقط به معنی اطلاعات و گذشته شخصیت‌ها نیست. در واقع سخت‌ترین کار این است که به آن‌ها هویت و شکل مناسب بدهیم و کشف کنیم که چگونه می‌توان هر یک از آن‌ها را به چالش کشید.

فیلم Star Wars: Episode VIII برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده