نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

عذرخواهی کارگردان Scalebound به دلیل لغو شدن بازی

هیدکی کامیا، کارگردان بازی Scalebound، از طرفداران به دلیل لغو شدن این اثر عذرخواهی کرد.

چند روز پیش بود که مایکروسافت رسما بازی موردانتظار Scalebound را لغو و اعلام کرد که این اثر نقش‌آفرینی دیگر قرار نیست عرضه شود. ساعاتی پیش استودیو پلاتینیوم گیمز، سازنده بازی، با انتشار بیانیه‌ای ناراحتی خود را از چنین رخدادی اعلام کرد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، هیدکی کامیا، کارگردان این اثر هم با انتشار توییت‌های ضمن ابراز ناراحتی، از طرفداران عذرخواهی کرده است. پیام این بازیساز به شرح زیر است:

همان‌طور که قطعا تا الان متوجه شده‌اید، متاسفانه بازی Scalebound لغو شده است و من از تمامی افرادی که منتظر این بازی بودند عذرخواهی می‌کنم. واقعا از اینکه در آغاز سال نو باید چنین خبری به شما بدهیم ناراحت هستم. ولی فقط می‌توانم این وعده را بدهم که در آینده سعی خواهم کرد بهترین بازی‌های ممکن را برای شما بسازم. از این پس جدی‌تر از قبل کار خواهم کرد تا چنین اتفاقات تلخی دیگر تکرار نشوند. امیدوارم شما نیز کماکان از ما حمایت کنید.

همچنین اخیرا شایعه‌هایی مبنی بر بیماری هیدکی کامیا منتشر شده بود که این کارگردان آن‌ها را رد کرد:

اخیرا عده‌ای اعلام کرده بودند که من به دلیل مشکلات جسمانی قصد دارم مدتی ساخت بازی‌ها را کنار بگذارم که چنین چیزی واقعیت ندارد.

با اینکه پلاتینیوم گیمز بازی‌های در دست ساخت دیگری چون Nier: Automata دارد، ولی کامیا نقشی در توسعه این بازی‌ها ندارد و باید منتظر ماند و دید که برنامه وی برای آینده چه خواهد بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده