// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۳

تتسویا نومورا از وضعیت Final Fantasy VII Remake و Kingdom Hearts 3 می‌ گوید

تتسویا نومورا در جدیدترین مصاحبه خود از وضعیت ساخت دو بازی Final Fantasy VII Remake و Kingdom Heart 3 سخن گفته است.

قطعا دو بازی Final Fantasy VII Remake و Kingdom Heart 3 جز بازی‌های مورد انتظار هر مخاطب شرقی است که با وجود معرفی آن‌ها در گذشته، اطلاعات جدیدی از مراحل توسعه آن‌ها منتشر نشده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تتسویا نومورا، کارگردان این دو بازی، در جدیدترین مصاحبه خود با مجله فامیتسو اعلام کرده که این دو بازی هنوز در مراحل توسعه هستند.

تتسویا نومورا در مورد Kingdom Hearts 3 می‌گوید:

من فعلا نمی‌توانم بیانیه‌ای در ارتباط با توسعه این بازی منتشر کنم زیرا روند توسعه این بازی با سایر بازی‌هایم متفاوت بوده و هنوز راه‌های نرفته بسیاری وجود دارد که می‌بایست آن‌ها را تجربه کنم. تولید یک محتوا مثل پیشرفت در یک جهان معرفی نشده است که هرچقدر به جلو می‌روید، موارد بیشتری را کشف می‌کنید. در این نقطه از تولید این بازی، فعلا نمی‌توان اطلاعاتی را منتشر کرد. هنوز راه‌های نرفته‌ای وجود دارد.

همچنین تتسویا نومورا در ادامه مصاحبه خود در مورد Final Fantasy VII Remake می‌گوید:

ما هنوز در حال پیشرفی در تولید این بازی هستیم. از تاخیر و مدت زمان طولانی که در پروسه ساخت این دو بازی پیش آمده است واقعا از شما عذر خواهی می‌کنم ولی در حال توسعه آن‌ها بوده و نیازمند زمان بیشتری برای عرضه کردن آن‌ها هستیم ولی به همین میزان زمان بازی را برای شما آماده خواهم کرد که انتظارات شما را برآورده کند.

با توجه به حرفای نومورا احتمال می‌رود در سال جاری میلادی نیز شاهد عرضه این بازی‌ها نباشیم شاید هم یکی از این دو بازی تا اواخر ۲۰۱۷ منتشر شوند. با این حال باید منتظر اخبار تکمیلی و رویداد‌های مختلف باشیم تا ببینیم سرنوشت این دوبازی پرمخاطب چه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده