نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

سازنده بازی Scalebound با انتشار بیانیه‌ای ناراحتی خود را از لغو شدن آن ابراز کرد

استودیو پلاتینیوم گیمز، سازنده بازی Scalebound، بیانیه‌ای در ارتباط با لغو شدن آن منتشر کرده است.

یکی از ناراحت‌کننده‌ترین اخبار بازی چند وقت اخیر لغو شدن Scalebound، بازی جدید پلاتینیوم گیمز توسط مایکروسافت بود. سازنده بازی پس از انتشار این خبر تا به امروز سکوت کرده بود تا اینکه بالاخره با انتشار بیانیه‌ای ناراحتی خود را در مورد کنسل شدن بازی ابراز و اعلام کرده که به آینده امیدوار است. در ادامه می‌توانید بیانیه منتشر شده توسط کنیچی ساتو، رییس پلاتینیوم گیمز، را مشاهده کنید:

در تاریخ ۹ ژانویه کمپانی مایکروسافت تصمیم خود مبنی بر لغو کردن بازی Scalebound را اعلام کرد و این برای ما بسیار ناراحت‌کننده بود. مخصوصا اینکه می‌دانستیم گیمر‌های زیادی منتظر این بازی هستند.

با این حال ما با دیدی مثبت به آینده نگاه می‌کنیم و کماکان به ساخت بازی‌های با کیفیت ادامه خواهیم داد. بازی NieR: Automata به‌زودی عرضه خواهد شد و در آینده نیز می‌توانید بازی‌های دیگر ما مثل GRANBLUE FANTASY Project Re:Link یا LOST ORDER را تجربه کنید.

ما همواره تلاش خواهیم کرد تا رضایت شما طرفداران را جلب کنیم و امیدواریم شما نیز به حمایت از ما ادامه دهید.

در حالی که خبر لغو شدن بازی Scalebound باعث ناراحتی گیمر‌ها و استودیو پلاتینیوم گیمز شده است، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، اعلام کرده که این یک تصمیم سخت بوده که البته در نهایت به نفع کاربران ایکس باکس خواهد بود. وی دیروز توییتی به این منظور منتشر کرد و گفت:

لغو کردن بازی تصمیم بسیار سختی بود. ولی این در نهایت به نفع کاربران ایکس‌باکس خواهد بود. ما کماکان روی عرضه بازی‌های با کیفیت در ۲۰۱۷ تمرکز می‌کنیم.

نظر شما در مورد اظهارات پلاتینیوم گیمز و اسپنسر چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده