// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

نسخه فیزیکی Halo Wars 2 برای پی سی تایید شد

در جدیدترین اخبار بازی Halo Wars 2 مشخص شده که نسخه‌ی فیزیکی این بازی برای پلتفرم پی‌سی منتشر خواهد شد.

به تازگی مشخص شده که نسخه‌ی فیزیکی بازی Halo Wars 2 برای پلتفرم پی‌سی منتشر خواهد شد. این نسخه که قرار است با همکاری کمپانی مایکروسافت و تی‌اچ‌کیو نوردیک برای ویندوز 10 ارائه شود، در دو نسخه‌ی معمولی به قیمت ۶۰ دلار و Ultimate به قیمت ۸۰ دلار عرضه خواهد شد. نسخه‌ی Ultimate علاوه بر خود بازی امکان اجرای آن، چهار روز پیش از انتشار را به دارندگان می‌دهد و همچنین Season Pass بازی را نیز در خود دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این نسخه نیز وجود بازی Halo Wars: Definitive Edition در آن است که نسخه‌ی بهبود یافته‌ی اول این بازی محسوب می‌شود.

نسخه‌ی فیزیکی بازی علاوه بر دارا بودن دیسک، دارای یک کد است که می‌توانید از آن برای دانلود بازی استفاده کرد و باید برای فعال کردن بازی نیز از آن استفاده کنید. از آنجایی که می‌توانید نسخه‌ی دیجیتال بازی را نیز دانلود کنید، امکان استفاده از قابلیت Xbox Play Anywhere نیز برای شما میسر است و می‌توانید از این بازی بر روی هر دو پلتفرم پی‌سی و ایکس باکس وان استفاده کنید و تمامی اطلاعات ذخیره شده‌ی خود را نیز بر روی هر دوی آنها در اختیار داشته باشید. بخش‌هایی از صحبت‌های لارس وینگ‌فورس، مدیر ارشد اجرایی کمپانی THQ Nordic، در زیر قابل مشاهده است:

پس از همکاری‌های زیادی که در سال ۲۰۱۶ با کمپانی Microsoft داشته‌ایم، هم‌اکنون و در سال جدید نیز در حال آغاز همکاری جدید خود بر سر بازی Halo Wars 2 هستیم. در این راستا نیز نسخه‌ی فیزیکی بازی در بسته‌بندی بسیار زیبایی منتشر خواهد شد که می‌تواند موقعیت خوبی برای طرفداران این بازی باشد و ما نیز از این امر بسیار خوشحال هستیم.

دَن ایوب، سرپرست استودیو 343 اینداستریز نیز در این راستا این‌چنین گفت:

در راستای انتشار نسخه‌ی فیزیکی بازی Halo Wars 2 برای طرفداران آن، خوشحال می‌شویم که با کمپانی THQ همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

بازی Halo Wars 2 قرار است در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۱ ماه فوریه) منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده