// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

بروزرسانی Series 2 بازی Gears of War 4 در دسترس قرار گرفت

با در دسترس قرار گرفتن بروزرسانی جدید Gears of War 4 می‌توانید به نقشه‌ها و محتویات جدید دسترسی داشته باشید.

امروز روز بزرگی برای مخاطبان Gears of War 4 است زیرا که با بروزرسانی جدید این بازی می‌توانند به ۲۸۰ کارت جدید، دو نقشه و محتویاتی دیگر از طریق پکیج Series 2 دسترسی داشته باشند.

در جدیدترین اخبار بازی که از Gears of War 4 منتشر شده است، این دو نقشه جدید در واقع نقشه‌هی پر مخاطب نسخه‌های قبلی هستند. از این‌رو کاربران می‌توانند به دو نقشه Blood Drive (نسخه دوم بازی) و Clocktower (نسخه اول بازی) دسترسی داشته باشند. البته این دو نقشه  ذکر شده در نسخه سوم نیز به صورت بازسازی شده قرار داشتند.

البته این نکته را هم بگویم که این نقشه‌ها برای کاربرانی که سیزن‌پس بازی را خریداری کرده‌اند در دسترس قرار گرفته است و سایر کاربران می‌بایست تا تاریخ ۲۸ دی ماه (۱۷ ژانویه) منتظر بمانند. از دیگر محتویات پکیج Series 2 می‌توان به Double XP، بوست ۲۰ درصدی کردیت بازی، ۲۸۰ کارت جدید و ۱۳ کارت جدید شخصیت‌ها نظیر Armored Anya، Armored Sam و مدل زامبی Minh اشاره کرد.

جدای از این محتویات، اگر علاقه‌مند به استفاده از پوسته‌های مختلف بر روی اسلحه‌های خود هستید، باید بگویم که بروزرساین جدید این بازی شامل ۲۶۰ پوسته جدید و ۱۳ ست پوسته برای اسلحه‌های بازی می‌شود. بازیکنان می‌توانند از طریق Gear Packهای بازی به تمامی این پوسته‌ها دسترسی داشته باشند.

همچنین مایکروسافت، ناشر Gears of War 4، اعلام کرد که Series 2 Airdrop در تاریخ ۲۴ دی ماه (۱۳ ژانویه) برای کاربرانی که سیزن‌پس را خریداری کرده‌اند، در دسترس قرار می‌گیرد. این بسته الحاقی شامل ۲۰ Gear Pack که خود دارای ۶۰ کارت Series 2 است، می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده