// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

فروش ۶ میلیون نسخه ای Final Fantasy XV از زمان عرضه در سرتاسر جهان

بازی Final Fantasy XV از زمان عرضه خود توانسته است ۶ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته باشد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Final Fantasy XV، میزان فروش این بازی از زمان عرضه تا به امروز را اعلام کرده است. طبق گزارش منتشر شده از سوی این کمپانی، فاینال فانتزی ۱۵ توانسته است در سرتاسر جهان ۶ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

باتوجه به فروش پنج میلیون نسخه‌ای در روز انتشار، فاینال فانتزی ۱۵ از زمان عرضه خود (۹ آذرماه) تا به امروز توانسته است یک میلیون نسخه دیگر فروش داشته باشد و این میزان فروش کلی با احتساب نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 است. همچنین اسکوئر انیکس در جلسه مطبوعاتی خود جدای از اعلام کردن میزان فروش این بازی، تاریخ رویداد Moogle Chocobo Carnival را هم مشخص کرده است.

کمپانی اسکوئر انیکس در جلسه مطبوعاتی خود می‌گوید:

فاینال فانتزی ۱۵ توانست با توجه به خلق تجربیات جدید در زمینه سیستم مبارزات و همچنین گرافیک و دنیای پر نشاط خود، همچنان توانسته فروش خوبی را پس از روز عرضه خود کسب کند.

همچنین قصد داریم با محتویات بیشتر، دنیای بازی و تجربه مخاطبان را گسترش دهیم. از این‌رو بسته الحاقی Holiday Pack و Holiday Pack+ هم‌اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است. کسانی که این دو بسته الحاقی را دانلود کرده باشند، می‌توانند مجوز حضور در رویداد Moogle Chocobo Carnival را دریافت کنند. این رویداد در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۴ ژانویه) برگزار می‌شود.

مخاطبان در صورت دسترسی به بسته‌های الحاقی اصلی بازی می‌بایست بسته الحاقی پرمیوم بازی را که شامل تمامی بسته الحاقی‌های اصلی هست خریداری کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده