نویسنده: اردوان جلیلی
// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

نت‌فلیکس بازی Infinite Runner را منتشر کرد

بازی Infinite Runner به تازگی توسط کمپانی نت‌فلیکس منتشر شده است. این بازی در سبک رانر «Runner» است و هم اکنون قابل بازی است.

 شاید عجیب به نظر برسد اما نت‌فلیکس، غول استریم جهان یک بازی ویدیو‌یی با سبک رانر ساخته است. نام این بازی Infinite Runner است. شخصیت‌های این بازی را شخصیت‌های قدیمی برنامه‌های نت‌فلیکس و سریال‌ها تشکیل می‌دهند.

infinite runner

از شخصیت‌های این بازی می‌توان به پابلو اسکوبار (Pablo Escobar) از سریال Narcos، مارکو پولو از سریالی با همین اسم، پایپر چپ‌من (Piper Chapman) از سریال Orange is the New Black و مایک ویلر (Mike Wheeler) از سریال Mike Wheeler نام برد. به عنوان مثال با اسکوبار می‌توانید در جنگل‌های کلمبیا بازی کنید، یا مثلا با مایک ویلر باید از زندان دیموگرگون (Demogorgon) فرار کنید.

در این بازی مانند همه بازی‌های با این سبک، کاراکتر مورد نظر به طور خودکار در حال دویدن است و تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن دکمه اسپیس برای پریدن است. البته با دو بار فشار دادن این دکمه قادر به پریدن با ارتفاع بیشتر هم هستید. آهنگ پس زمینه بازی هم یک آهنگ هشت بیتی است که به نوبه‌ی خود شنیدنی است.

بازی Infinite Runner نت‌فلیکس از به صورت آنلاین و تحت وب قابل دسترسی است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده