// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

بسته الحاقی قبلی Deus Ex: Mankind Divided رایگان شد

بسته‌الحاقی پیشین بازی Deus Ex: Mankind Divided به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفت.

استودیو اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد بسته‌الحاقی بازی Deus Ex: Mankind Divided که در مرداد ماه (آگوست) برای کاربرانی که بازی را پیش‌ خرید کرده بودند، قرار گرفته بود، هم اکنون به صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران است.

این DLC شامل مرحله Desperate Measures می‌شود که ماموریت جدیدی را در بخش تک‌نفره این بازی اضافه می‌کند. همچنین پوسته‌های متفاوت برای لباس شخصیت این بازی یعنی آدام نیز ضمیمه این محتوا شده است، در انتها پوسته‌های متنوع برای سلاح‌های بازی مذکور به همراه آیتم‌های دیگر نیز در این بسته در نظر گرفته شده است.

این بسته‌الحاقی به صورت خودکار در قالب یک بروزرسانی برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided اضافه می‌شود. نسخه‌ پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را کاربران می‌توانند از فروشگاه پلتفورم مورد نظر دانلود کنند.

در آخرین اخبار بازی Deus Ex: Mankind Divided، موسیقی متن آن به همراه دیسک گرامافون بازی Deus Ex: Human Revolution در تاریخ ۱۱ آذر ماه (۲ دسامبر)  عرضه شد. بازی Deus Ex: Mankind Devided در زوجی نمره ۷.۵ را از آن خود کرده در اینجا می‌توانید بررسی آن را مطالعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده