نویسنده: اردوان جلیلی
// یکشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ عرضه نینتندو سوییچ توسط مای نینتندو لو رفت

تاریخ عرضه کنسول نینتندو سوییچ توسط تعدادی گیمر تیزبین لو رفته است. به نظر می‌رسد که تاریخ مورد نظر ۲۷ اسفند است.

کاربری در انجمن ردیت (Reddit) با نام کاربری King_Of_Rad_Lions به مغایرت‌هایی توجه کرده است که وب‌سایت مای‌نینتندو در نحوه محاسبه تاریخ باطل شدن برخی از جایزه‌های خود اعمال می‌کند.

وب‌سایت مای نینتندو برنامه نینتندو برای طرفدارانی است که به خرید آنلاین نرم‌افزار و سخت افزار‌های نینتندو، پوستر‌ها و سایر کالاها و خدماتی که به طور معمول در انحصار این برنامه هستند می‌پردازد.

در این سیستم جایزه‌ها به طور مداوم عوض می‌شوند و جایگزین یکدیگر قرار می‌گیرند. این سیستم باعث می‌شود که کاربرانی که به دنبال جوایز ماه هستند انگیزه کافی را برای خرید محصولات پیدا کنند. همچنین کاربرانی که به دنبال جوایز متفاوتی هستند انگیزه کافی را خواهند داشت تا در روز‌های آینده به امید تغییر جایزه به فروشگاه برگردند.

بیشتر جایزه‌ها تا پایان هر ماه قابل دریافت هستند و در پایان هر ماه تاریخ دریافت آنها به اتمام می‌رسد. اگرچه که تعدادی از جوایز که به تازگی اضافه شده‌اند در میانه هر ماه عوض می‌شوند. اگر به طور دقیق‌تر بگوییم، در پنجشنبه‌های اتفاقی در ماه مارس (اسفند) این اتفاق می‌افتد.

این اتفاق به این معنی است که کنسول نینتندو سوییچ در ۱۷ ام ماه مارس (۲۷ اسفند) عرضه خواهد شد. این تاریخ با شایعه‌های قبلی نیز همخوانی دارد و همچنین با ادعای نینتندو مبنی بر معرفی این کنسول در ماه مارس ۲۰۱۷ هم منطبق است.

به هر حال کمپانی نینتندو هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ و نحوه عرضه این کنسول منتشر نکرده است اما یکی دیگر از کاربران انجمن ردیت عکسی را منتشر کرده است که در آن به نظر می‌رسد که بعضی از مغازه‌ها در حال چیدن نسخه‌های پیش خرید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هستند.

Nintendo Switch pre order

همانطوری که قبلا در زومجی پوشش داده‌ایم، نینتندو قول داده است که در طی مراسم زنده‌ای در تاریخ ۲۴ دی به معرفی کامل کنسول جدید خود بپردازد و اطلاعات کاملی را از جمله قیمت کنسول و بازی‌های آن ارایه کند.

تاریخ ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) توسط لاورا دیل (Laura Dale) نیز که دستی در افشا کردن اطلاعات مربوط به نینتندو سوییچ دارد تایید شده است. او در حساب کاربری خود به قیمت زیر ۳۰۰ دلار و همچنین سه بازی انحصاری نیز اشاره کرده است.

قطعا صبر کردن تا مراسم معرفی کنسول بازی سوییچ برای طرفداران این کنسول بسیار سخت است. آیا شما هم یکی از این طرفداران هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده