نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

مایلز مورالز احتمالا شخصیت اصلی انیمیشن سینمایی Spider-Man خواهد بود

طبق لیست فراخوانی که کمپانی سونی منتشر کرده است، مایلز مورالز احتمالا شخصیت اصلی انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی خواهد بود.

سرانجام در تابستان امسال، شاهد اولین حضور مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، در دنیای سینمایی مارول در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) بودیم. حال مرد عنکبوتی و هالند قرار است در فیلم مستقل این ابرقهرمان با عنوان مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) که برای نخستین بار است که توسط مارول استودیو تولید و ساخته شده است، بازگردند. با این حال، این فیلم، تنها اقتباس سینمایی از مجموعه مرد عنکبوتی (Spider-Man) نیست که در دست ساخت است. کمپانی سونی در حال ساخت نسخه سینمایی انیمیشن Spider-Man است. این انیمیشن قرار است در کریسمس سال ۲۰۱۸ به روی پرده برود.

پیش از این شایعه شده بود که احتمالا در انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی شاهد حضور شخصیت مایلز مورالز خواهیم بود، حال به نظر می‌رسد خبری از پیتر پارکر در این انیمیشن نخواهد بود و مورالز شخصیت اصلی انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی خواهد بود. وب‌سایت بک‌استیج اخیرا اطلاعات جدیدی را از انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی منتشر کرده است. طبق این اطلاعات، کمپانی سونی برای صداپیشگی دو شخصیت این انیمیشن یک فراخوان منتشر کرده است. این دو شخصیت ترنس و پیت نام دارند که توضیحاتی در مورد این دو نیز به اشتراک گذاشته شده است. در این توضیحات، شخصیت ترنس به عنوان شخصیت اصلی و پیت به عنوان شخصیت مکمل معرفی شده است. توصیفات شخصیت ترنس شباهت زیادی به توصیفات و منشا داستانی مایلز مورالز دارد و پیت به نظر می‌رسد که شخصیت گنکی لی باشد. در توصیف شخصیت ترنس آمده است:

ترنس یک نوجوان آفریقایی-آمریکایی / پورتوریکویی تبار از محله بروکلین نیویورک است. او به تازگی به مدرسه جدیدی در حومه شهر می‌رود و در حال حاضر احساس می‌کند که از محله خود بسیار دور شده و مسئولیت‌های جدید به او فشار زیادی وارد کرده و در حال غلبه کردن به او است. او در سن بلوغ به سر می‌برد و در حال تلاش برای سازگاری با محیط جدید زندگی خود است. او باید بهترین راه‌ها را برای بیرون اومدن از این مشکلات پیدا کند و در طول این راه باید هویت جدید خود را حفظ نیز کند که این موضوع باعث می‌شود ترنس برخی از دوستان قدیمی خود را از دست بدهد. اما او اکنون یک دوست جدید به نام پیت پیدا کرده است.

در توصیف شخصیت پیت آمده است:

او یک نوجوان تقریبا نخبه آسیایی-آمریکایی است. او باهوش، بامزه و دلگرم کننده است. اگرچه ترنس برخی از دوستان قدیمی خود را در محله بروکلین از دست داده است و پیت شباهتی به آن‌ها ندارد، اما پیت ثابت کرده است که می‌تواند یک دوست خوب برای ترنس باشد تا او را در اتخاذ تصمیمات خوب و مهم کمک و یاری کند.

Ganke Lee and miles morales

با این حال، هیچ اشاره مستقیمی در این توصیفات به نام واقعی این شخصیت‌ها نشده است و به نظر می‌رسد سونی تنها به این دو توصیف کوتاه اکتفا کرده است. در کامیک، شخصیت مایلز مورالز از محله بروکلین است و او به تنهایی می‌تواند ستاره انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی باشد. همچنین گنکی لی نیز در کامیک یک نوجوان آسیایی-آمریکایی و بهترین دوست مورالز نیز است. با این وجود هنوز اطلاعات بیشتری از این انیمیشن منتشر نشده است هرچند این احتمال وجود دارد که بزودی سونی اطلاعات بیشتری از این پروژه به اشتراک بگذارد.

انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود و کارگردانی آن بر عهده باب پرشچتی خواهد بود. فیل لرد و کریس میلر که سابقه نویسندگی و کارگردانی انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) را در کارنامه دارند، بر روی فیلمنامه این انیمیشن کار خواهند کرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده