// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۹

پلی‌ استیشن 4 پرو رسما رونمایی شد (بروزرسانی)

در جریان رویداد «نشست پلی‌استیشن» که هم‌اکنون در حال برگزاری است، سونی به صورت رسمی از کنسول میان نسلی پلی‌استیشن 4 پرو (Playstation Pro) رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

در این چند ماهه اخیر اخبار زیادی حول کنسول میان نسلی پلی‌استیشن نئو منتشر شد. اخباری که نوید یک کنسول قدرتمندتر نسبت به پلی‌استیشن 4 را می‌داد. البته نباید به هیچ‌وجه نگران بود زیرا بازی‌های این دو کنسول یکسان هستند ولی در پلی‌استیشن 4 پرو کیفیت اجرایی بالاتر بوده و شاهد اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K هستیم. حال در جریان رویداد «نشست پلی‌استیشن» سونی رسما این کنسول را با نام پلی‌استیشن 4 پرو معرفی کرد. از نظر قدرتی ‌پلی‌استیشن پرو تقریبا دو برابر مدل قبلی خود است.

همچنین از دیگر ویژگی‌های این کنسول می‌توان به پشتیبانی از قابلیت استریم کردن 4K، اجرای بازی‌ها با رزولوشن ۱۰۸۰ و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نیز اشاره کرد. همچنین از نظر هارد درایو این کنسول ۱ ترابایتی خواهد بود. با این حال بازی‌های سونی روی هر دو پلتفرم پرو و کنسول قبلی اجرا خواهند شد. به‌علاوه سونی هنوز تصویری از این کنسول یا قیمت و زمان عرضه آن ارائه نکرده است.

بروزرسانی: این کنسول با قیمت ۳۹۹ دلار در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) عرضه خواهد شد. در ادامه هم می‌توانید تصویری از این کنسول را مشاهده کنید:

PS4 Pro


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده