نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۷

برنامه نهمین همایش تجربه بازی ساز اعلام شد؛ زمان پنج‌شنبه ۱۸ شهریور

بنا بر اعلام روابط عمومی انستیتو ملی بازی‌سازی،‌ نهمین همایش تجربه بازی‌ساز روز پنج‌شنبه ۱۸ شهریور از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برگزار می‌شود. یکی از برنامه‌های این همایش، مصاحبه زومجی با مهدی بهرامی، یکی از بازی‌سازان موفق مستقل ایرانی خواهد بود. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید. 

همایش تجربه بازی‌ساز یا GDX به صورت ماهانه و با شعار همبستگی برای بازی‌های بهتر برگزار می‌شود و رویدادی برای انتقال تجربیات و تبادل نظر میان بازی‌سازان است. 

برنامه‌ نهمین همایش تجربه بازی‌ساز به شرح زیر است:

۱. پخش گفتگو با مهدی بهرامی: بازی‌ساز معروف و مستقل ایرانی در گفتگو با زومجی از تجربیات خود و مسیری که طی نموده صحبت کرده و نقطه نظرات خود پیرامون بازی‌سازی به خصوص بازی‌سازی مستقل را با شرکت‌کنندگان به اشتراک خواهد گذاشت. 

۲. تجربه ناموفق کایدان در کیک‌استارتر: در این ارائه، حسین عزیزی از تجربه ساخت پروتوتایپ بازی کایدان و حضور آن در کیک‌استارتر صحبت خواهد کرد. این‌که با وجود تمام زحمات و بلندپروازی‌هایی که در پروژه کایدان وجود داشت، چرا شکست خورد و چه‌ درس‌هایی می‌توان از این شکست گرفت. 

۳. دورهمی، پذیرایی و گپ و گفتگو بازی‌سازان

۴. استارت‌آپ باران رویا: این استارت‌آپ خالق دو بازی ماشین جنگی و سلحشوران است. اعضای این تیم بازی‌ساز از تجربیات خود و روندی که منجر به ساخت بازی سلحشوران به عنوان موفق‌ترین بازی این تیم شد صحبت خواهند کرد. 

زمان برگزاری: پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ از ساعت ۱۵ تا ۱۹ عصر

مکان برگزاری: خیابان شریعتی، خیابان قبا، خیابان زیبا، نبش کوچه کاج، پلاک ۱۱، مجتمع باغ زیبا

تیم زومجی در این همایش حضور خواهد داشت و باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم از نزدیک با شما ملاقات کنیم.

با توجه به محدودیت فضا و امکانا و شرایط خاص این رویداد، ثبت‌نام برای حضور الزامی است و از ورود افرادی که که ثبت‌نام نکرده‌اند جلوگیری خواهد شد. 

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی https://evand.ir/events/gdx9 مراجعه کنند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده