نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

اختصاصی زومجی: جعبه‌ گشایی کنسول پلی استیشن 4 اسلیم

امشب و در جریان رویداد نشست پلی‌استیشن، سونی به احتمال زیاد از کنسول جدید پلی‌استیشن 4 که در حال حاضر با نام پلی‌استیشن 4 اسلیم شناخته می‌شود، رونمایی می‌کند. زومجی پیش از معرفی رسمی این کنسول، آن را جعبه‌گشایی کرده است. با ما همراه باشید. 

با توجه به شایعاتی که در چند وقت اخیر منتشر شده، دیگر بر هیچ‌کس پوشیده نیست که Sony در جریان رویداد نشست پلی‌استیشن که امشب برگزار می‌شود به احتمال بسیار زیاد، از نسخه جدید کنسول پلی‌استیشن 4 رونمایی خواهد کرد. این نسخه در حال حاضر با نام پلی‌استیشن 4 اسلیم شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد در کنار کنسول پلی‌استیشن نئو در این مراسم معرفی شود.

پیش از معرفی رسمی این کنسول، ما در زومجی فرصت این را به دست آوردیم که به یکی از این کنسول‌ها دسترسی پیدا کنیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم را برای شما جعبه‌گشایی کنیم تا در زمره یکی از اولین وب‌سایت‌هایی قرار بگیریم که این کار را انجام داده‌ایم. پس با ما همراه باشید تا این کنسول هیجان‌انگیز را با هم جعبه‌گشایی کنیم. در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت کنسولهای بازی از دیتابیس محصولات زومیت استفاده کنید.

دانلود 360p |


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده