// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل 100 Balls

100 Balls یک بازی اعتیاد‌آور و رایگان برای دوست‌داران بازی‌های موبایلی است. این بازی در کمتر از ۳ ماه میلیون‌ها بار توسط کاربران دانلود شده است. با زومجی و معرفی این بازی زیبا همراه باشید.

بازی 100 Balls توانسته است در طی چند ماه اخیر عنوان یکی از محبوب‌ترین و پر دانلود‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل را دریافت کند. شیوه‌ی این بازی بسیار ساده است و نیازی به هیچ آموزش خاصی ندارد. یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت بازی هم همین نکته است.

این بازی توسط یک توسعه‌دهنده لیتوانیایی به نام Giedrius Tazunas ابتدا برای پلفترم‌ iOS عرضه شده بود و بعد از موفقیت‌آمیز بودن آن در این پلتفرم‌،‌ نسخه‌های مشابه اندرویدی و ویندوز فون آن نیز به بازار عرضه شد. نسخه‌ی اندرویدی این بازی توسط تیم FreaXator Games به بازار عرضه شده است. همانطور که انتظار می‌رود بازی به صورت کاملا رایگان به همراه تبلیغات درون‌برنامه‌ای در اختیار کاربران قرار دارد.

در ابتدای بازی ۱۰۰ عدد توپ زرد رنگ در یک مخزن در اختیار شما قرار دارد و تعدادی لیوان نیز در حال حرکت هستند. هنگامی که برروی صفحه‌ی گوشی خود ضربه بزنید، خروجی مخزن باز می‌شود و توپ‌ها خارج‌ می‌شوند. البته اگر برروی صفحه‌ی گوشی ضربه بزنید و انگشت خود را برروی صفحه نگه‌ دارید قاعدتا تعداد بیشتری توپ خارج می‌شود.

تصویر درون بازی 100 balls

شما باید توپ‌های خود را از داخل این لیوان‌ها عبور دهید تا امتیاز دریافت کنید. هربار که توپی از داخل لیوانی رد شود، دوباره به مخزن توپ‌های شما اضافه می‌شود و اگر توپی از لیوان عبور نکند از رده خارج می‌شود و از تعداد ۱۰۰ عدد توپ شما کاسته می‌شود. پایان بازی هنگامی است که شما ۱۰۰ عدد توپ خود را از دست داده باشید.

بازی بدون پایان است پس با صبر و حوصله بازی کنید

در هر مرحله اگر تعداد مشخصی توپ را از داخل لیوان‌ها عبور دهید لیوان بعدی امتیاز بیشتری به شما می‌دهد. مثلا اگر در مرحله اول ۲۰ عدد توپ را از لیوان‌ها (دقت کنید فقط یک لیوان مد نظر نیست و مهم تعداد توپ‌های عبور داده شده است) عبور دهید، لیوان بعد به ازای هر توپ دوبرابر به شما امتیاز می‌دهد. در بالای صفحه در یک نوار سفید رنگ تعداد توپ‌های لازم تا مضرب امتیاز بعدی مشخص شده است. بعد از اینکه توپ‌ها از لیوان‌های رنگی یا همان لیوان‌های دارای مضرب امتیاز عبور کنند، هم‌ رنگ آن لیوان می‌شوند و توپ‌ها هم مضرب امتیاز دریافت می‌کنند. اگر بدون خطا توپ‌ها را از لیوان‌ها عبور دهید، لیوان‌ها مضرب امتیاز دو، سه، چهار و همینطور بیشتر خواهند داشت و امکان دریافت امتیاز بیشتری را فراهم می‌کنند. به خاطر داشته باشید که اگر توپی از داخل لیوان عبور نکند و توپ را از دست بدهید، لیوان‌های بعدی مضرب امتیار ندارد یا به عبارت دیگر مضرب امتیاز لیوان‌های بعدی یک خواهد بود و فقط براساس تعداد توپ‌های عبوری امتیاز دریافت می‌کنید.

تصویر درون بازی 100 balls

همینطور که بازی را ادامه می‌دهید، سرعت عبور لیوان‌ها و هیجان بازی بیشتر می‌شود. اگر بتوانید با یک ریتم مشخص توپ‌ها را رها کنید به راحتی می‌توانید بدون از دست دادن توپ‌ها امتیاز زیادی بدست بیاورید. نسخه‌ی اندرویدی و نسخه‌ی ویندوز فون تفاوت‌های اندکی با نسخه‌ی iOS بازی دارد ولی در کل تجربه‌ی خروجی بازی در همه‌ی پلتفرم‌ها یکسان است. بازی حجم زیادی ندارد و به راحتی می‌تواند به یکی از سرگرمی‌های روزانه‌ی شما تبدیل شود.

دانلود از بازار | دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز | دانلود از مایکروسافت استور

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده