نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

انتشار اولین تصاویر شخصیت شرور و منفی Shocker در فیلم Spider-Man: Homecoming با بازی بوکیم وودبین

اولین تصاویر بوکیم وودبین در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) که قرار است نقش هرمان شولتز / شوکر را در این فیلم بازی کند، منتشر شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق تصاویر جدیدی که از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Homecoming به بیرون درز کرده است، اولین تصاویر شخصیت منفی و شرور هرمان شولتز / شوکر با بازی بوکیم وودبین را می‌توان مشاهده کرد. با این حال، در تصاویری که از محل فیلمبرداری بازسازی فیلم جدید مرد عنکبوتی که سال آینده به روی پرده می‌رود، در آتلانتا گرفته شده است، شخصیت شوکر را برای اولین بار در لباسی کامل و به نظر قدیمی می‌توانیم مشاهده می‌کنیم، شوکر یکی از قدیمی‌ترین دشمنان مرد عنکبوتی در کتاب‌های کامیک است.

منبع اصلی تصاویر ظاهرا یکی از کاربران اینستاگرام بوده است و کیفیت تصاویر چندان خوب به نظر نمی‌رسد، با این حال، وودبین را می‌توانیم در یک لباس کامل زرد رنگ قدیمی این شخصیت مشاهده کرد. همچنین در این تصاویر دستگاه‌هایی متصل به مچ دست وی قابل مشاهده است که به احتمال زیاد برای ارسال امواج شوک و زدن ضربه به مرد عنکبوتی به او کمک خواهد کرد. ظاهرا شوکر در نخستین مبارزه‌اش از دو مبارزه احتمالی با مرد عنکبوتی این لباس را بر تن خواهد کرد و در ادامه با کمک تینکرر لباس پیشرفته‌تری بر تن می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming بر عهده یان واتس خواهد بود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، کنت چوی، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین،مریسا تومه، مارتین استار، لوگان مارشال-گرین، آبراهام عطا، آنگوری رایس، مایکل ماندو، مارتا کلی، تایرون وودلی، جی جی توتا، ایزابلا آمارا، جورج لندبورگ جونیور، مایکل چرنس، هانیبال بورس و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید و اکران می‌شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده