نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones رسما آغاز شد

سرانجام فیلمبرداری فصل هفتم سریال محبوب و پر طرفدار بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به طور رسمی در بلفاست ایرلند شمالی آغاز شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones به طور رسمی در ایرلند شمالی آغاز شد. شروع زمان فیلمبرداری این سریال با توجه به فصل‌های گذشته شاید دیر به نظر برسد، اما با توجه به اینکه این فصل قرار است در هفت قسمت در تابستان ۲۰۱۷ پخش شود و اتفاقات آن در زمستان بسیار سرد و واقعی در وستروس رخ خواهد داد، زمان شروع آن منطقی به نظر می‌رسد. طبق خبری که وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی منتشر کرده است، فیلمبرداری فصل هفتم این سریال از روز دوشنبه ۲۹ آگوست (۸ شهریور) آغاز شده است.

همچنین وب‌سایت Watchers on the Wall تصاویر برخی از بازیگران این سریال از جمله هافثور یولی‌یس پی‌یرشون بازیگر نقش کوه، آیدان گیلن بازیگر نقش پیتر بیلیش (انگشت کوچیک) و جان برادلی-وست بازیگر نقش سم تارلی را در بلفاست ایرلند شمالی محل فیلمبرداری و اسکان اعضای تیم تولید و بازیگران سریال، منتشر کرده است. این وب‌سایت همچنین اضافه می‌کند بازیگرانی دیگر این سریال از جمله الی کندریک بازیگر نقش میرا، لنا هیدی بازیگر نقش سرسی لنیستر، کنلت هیل بازیگر نقش لرد واریس و میسی ویلیامز بازیگر نقش آریا استارک نیز به جمع آن‌ها اضافه شده‌اند، با این حال تاکنون تصویری از پشت صحنه این سریال منتشر نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه بر بلفاست، فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones در کشورهای ایسلند و اسپانیا نیز انجام خواهد شد. در همین حال، طرفداران لیانا مورمونت با نقش آفرینی بلا رمزی، و ۶۲ سربازش می‌تواند منتظر خبرهای خوبی در مورد حضور بیشتر این شخصیت در طی فصل هفتم این سریال باشند، Watchers on the Wall در ادامه اطلاعاتی را در مورد لیانا مورمونت و خاندانش به اشتراک گذاشت، این وب‌سایت می‌گوید:

برای آخرین خبر امشب، یک خبر عالی داریم، طبق گفته منابع نزدیک و قابل اعتماد ما: ما شنیده‌ایم که برخی از سیاه لشگرها در ایرلند شمالی قرار است نقش سربازان خاندان مورمونت را بازی کنند و پوشش و لباس آن‌ها شبیه به تصویر جزیره خرس این خاندان است و به نظر می‌رسد در فصل هفتم بار دیگر شاهد لیانا مورمونت و ارتش وفادارش خواهیم بود.

فصل هفتم سریال Game of Thrones تابستان سال آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد تا تنها یک فصل تا پایان این سریال باقی بماند. شبکه HBO به تازگی اطلاعیه‌ای را منتشر کرده است و در آن به دنبال جذب چندین بازیگر برای ایفای نقش در فصل هفتم سریال Game of Thrones است. همچنین چندی پیش، شبکه HBO از اضافه شدن جیم برودبنت به جمع بازیگران فصل هفتم سریال Game of Thrones خبر داده بود.


منبع MovieFone
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده