نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

Quantum Break برروی استیم منتشر شد

بازی Quantum Break که در انحصار زمانی ویندوز استور بود، بالاخره برروی پلتفرم استیم عرضه شد.

مدتی پیش بود که بازی انحصاری مایکروسافت برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان یعنی کوانتوم بریک که توسط استودیو رمدی ساخته شده بود، منتشر شد. نسخه دیجیتالی پی سی این بازی تا به امروز در انحصار زمانی فروشگاه رسمی ویندوز یعنی ویندوز استور بود اما امروز این بازی برروی پلتفرم استیم نیز عرضه شد. 

اگر شما از آن دست از کسانی هستید که ترجیح می‌دهید با رایانه شخصی خود بازی کنید، اکنون می‌توانید این بازی را با قیمت ۴۰ دلار از استیم، تهیه کنید و به تجربه آن بپردازید. با این حال، دو فروشگاه DLGamer Deal و GMG Deal، این بازی را با تخفیف عرضه می‌کنند. DLGamer، با تخفیفی ۸ دلاری، این بازی را با قیمت ۳۱/۹۹ دلار و GMG Deal با ۵ دلار تخفیف، بازی را با ۳۴/۹۱ دلار قرار داده‌اند.

بازی Quantum Break در زمان عرضه‌اش در زومجی نیز مورد نقد قرار گرفت و توانست امتیاز بسیار خوب ۸/۵ را کسب کند. نیلوفر ابراهیم‌پور در نقد خود از بازی نوشت:

Quantum Break، جدیدترین انحصاری مایکروسافت کاملا عطر و بوی استودیو رمدی را می‌دهد و استایل و سبک آن دقیقا چیزی بود که شاید فقط استودیو رمدی از پس طراحی و ساخت آن برمی‌آمد. این بازی با مشکلات کوچکی که دارد، در نقطه مقابل تجربه وصف ناپذیری از کنترل زمان را به بازیکنان ارایه می‌دهد. Quantum Break از آن دست بازی‌ها است که علاقمند شدن به آن کاملا به سلیقه بستگی دارد. اما به طور کلی ارزش بازی جایی مشخص می‌شود که استودیو رمدی تمام تلاش خود را به کار برده تا مرز میان سینما و بازی‌های ویدیویی را محو کند؛ کاری که خیلی از استودیوهای بزرگ حتی تلاشی برای رسیدن به این امر انجام نداده‌اند. Quantum Break قطعا ارزش تجربه و کنترل لذت‌بخش زمان را دارد.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده