نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

فروشگاه اختصاصی هدست وایو با نام Viveport راه اندازی شد

فروشگاه دیجیتالی Viveport برای هدست وایو به صورت رسمی راه‌اندازی شد. 

مدتی پیش بود که اچ‌تی‌سی از فروشگاه اختصاصی Viveport برای هدست واقعیت مجازی Vive رونمایی کرده بود. حال این فروشگاه به طور رسمی کار خود را آغاز کرد و به همین دلیل و برای جشن گرفتن افتتاح این فروشگاه، بسیاری از بازی‌ها در آن با قیمت یک دلار برای مدت محدودی عرضه خواهند شد. 

فروشگاه وایوپورت، علاوه بر بازی‌ها، میزبان اپلیکیشن‌های مختلفی نیز خواهد بود. اچ‌تی‌سی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که امید دارد این فروشگاه بتواند پتانسیل این هدست را در هنر، ابزارهای خلاقانه، طراحی، آموزش، مد، موسیقی، ورزش، مسافرت، ویدیو و موارد بیشتر دیگر به کاربران نشان دهد. 

در ماه آگوست بود که وایو از این فروشگاه رونمایی کرد و نسخه آزمایشی آن را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد و از امروز این فروشگاه برای تمام کاربران در بیش از ۳۰ کشور دنیا در دسترس قرار گرفت. برای تشویق کاربران به استفاده از این فروشگاه،‌ برای مدت ۴۸ ساعت بسیاری از بازی‌ها از قبیل TheBlu و Mars Odyssey با قیمت یک دلار در این فروشگاه در دسترس قرار خواهند داشت.

برخی از محتوایی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند، مانند نسخه جدید بازی TheBlu، Stonehenge VR و بازی‌ها و برنامه‌های دیگر، تا مدتی در انحصار زمانی این فروشگاه خواهند بود. در ادامه وایو اعلام کرد که در آینده، آنها روشی را برای کاربران تدارک خواهند دید که بتوانند به تمام محتوای این فروشگاه به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. ریکارد استیبر، رئیس وایو، در اینباره گفت:

به زودی ما یک پیغام رمزی را برای کاربران خود منتشر خواهیم کرد و کسانی که بتوانند این پیغام را رمزگشایی کنند، راهی را پیدا خواهند کرد که به محتوای این فروشگاه به صورت رایگان دسترسی پیدا کنند.

ما امید داریم که شما ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید، نرم‌افزار وایو را نصب کنید، به وب‌سایت viveport.com بروید و منتظر بمانید تا ما سرنخ‌هایی را برای شما ارائه کنیم.

هدست واقعیت مجازی Vive، در کنار دیگر هدست واقعیت مجازی یعنی آکیولس ریفت، دو هدستی بودند که امسال برای رایانه‌های شخصی عرضه شدند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده