نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳

با ۵۰ بازیکن برتر فیفا 17 آشنا شوید

کمپانی الکترونیک آرتز رسما از ۵۰ بازیکن برتر بازی FIFA 17 رونمایی کرده است که در این مقاله با آن‌ها آشنا خواهیم شد. با زومجی همراه باشید.

یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های امسال قطعا نسخه جدید شبیه‌ساز فوتبالی کمپانی الکترونیک آرتز یعنی FIFA 17 است. اخیرا سازندگان از سطح و رتبه‌بندی بازیکنان رونمایی کرده و ۵۰ بازیکن برتر بازی را مشخص کردند. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به این ۵۰ بازیکن:

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۵۰- بلیز متویدی (Blaise Matuidi)

متویدی بازیکن ۲۹ ساله تیم پاریس سن ژرمن و تیم ملی فرانسه در پست هافبک دفاعی است. وی با اینکه قد و قامت بلندی ندارد، ولی قدرت بدنی بالا و توانایی‌های دفاعی خیلی خوب باعث می‌شود تا در پست خود یکی از بهترین‌ها باشد. امتیاز فیزیک وی ۸۴ و قدرت دفاعی وی هم ۸۳ است.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۴۹- مارسلو (Marcelo)

کم‌تر طرفدار فوتبالی را می‌توان یافت که با مارسلو، دفاع چپ ۲۸ ساله تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید آشنایی نداشته باشد. قدرت دریبلینگ این بازیکن ۸۴ بوده و قدرت دفاعی او هم ۸۲ است. همین امر باعث می‌شود تا هم در دفاع و هم حمله یک بازیکن عالی و یکی از بهترین دفاع چپ‌های بازی باشد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۴۸- پیر-امریک اوبامیانگ (Pierre-Emerick Aubameyang)

اگر جزو آن دسته بازیکنانی هستید که فوتبالی سریع ارائه می‌دهند، قطعا اوبامیانگ ۲۷ ساله از دورتموند یکی از محبوب‌ترین بازیکنان شما در فیفا ۱۷ خواهد بود. سرعت این بازیکن رقم عالی ۹۶ است و قدرت شوت‌زنی وی هم ۸۴ است که همین آمار وی را به یک مهاجم ایده‌آل و سریع تبدیل می‌کند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۴۷- دیمیتری پایت (Dimitri Payet)

پایت بازیکن ۲۹ ساله و تکنیکی تیم وست‌هم یونایتد و تیم ملی فرانسه است. پایت که کمی دیر در فوتبال چهره شد، سال گذشته عملکرد درخشانی داشت. قدرت دریبل‌زنی این بازیکن و قدرت پاس وی هر دو ۸۷ هستند و علاوه بر پست هافبک چپ، می‌توان در پست هافبک شماره ۱۰ هم از او استفاده کرد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۴۶- آرین روبن (Arjen Robben)

آرین روبن ۳۲ ساله سال گذشته به دلیل مصدومیت درخشش همیشگی را در ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی هلند نداشت. ولی کماکان یکی از بهترین بال راست‌های فیفا ۱۷ است. قدرت دریبل‌زنی ۹۰ و سرعت ۸۶ روبن را به یکی از بهترین‌ها در پست خود تبدیل کرده است. قدرت کلی این بازیکن هم ۸۷ است.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۴۵- خامس رودریگز (James Rodríguez)

رودریگز ۲۵ ساله بازیکن باشگاه رئال مادرید و تیم ملی کلمبیا است. این بازیکن با داشتن قدرت دریبل‌زنی، پاس و شوت‌زنی ۸۵، یکی از بهترین هافبک‌های هجومی بازی است و علاوه بر این توانایی بسیار بالایی هم در انجام حرکات تکنیکی و زدن ضربات آزاد دارد. پس می‌توان وی را یک بازیکن همه‌کاره دانست.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۴۴- داوید سیلوا (David Silva)

داوید سیلوای ۳۰ ساله هنوز هم یکی از بهترین هافبک‌های هجومی بازی و بازیکنی تاثیرگذار در منچستر سیتی و تیم ملی اسپانیا است. قدرت دریبل‌زنی و پاس ۸۷ در کنار توانایی بالای این بازیکن در انجام حرکات تکنیکی و جا گذاشتن مدافعین ، باعث می‌شود تا هنوز هم یکی از بهترین گزینه‌ها در پست ۱۰ باشد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۴۳- کریم بنزما (Karim Benzema)

کریم بنزما در سن ۲۸ سالگی یک مهاجم ایده‌آل است. سرعت ۸۱، دریبل‌زنی ۸۲ و از همه مهم‌تر قدرت شوت‌زنی عالی ۸۴ باعث می‌شوند تا بنزما یک بازیکن مهم برای تیم‌ملی فرانسه و باشگاه رئال مادرید باشد. قدرت کلی وی هم ۸۷ است. با اینکه بنزما سال گذشته عملکرد عالی‌ای نداشت، ولی هنوز هم مهاجم خوبی است.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۴۲- آرتورو ویدال (Arturo Vidal)

اگر به دنبال یک هافبک میانی بسیار جنگنده هستید که در عین حال در حملات هم به خوبی شرکت می‌کند، آرتورو ویدال از بایرن مونیخ و تیم شیلی گزینه‌ای ایده‌آل است. توانایی فیزیکی ۸۴ و قدرت دفاعی ۸۴ بارز‌ترین ویژگی‌های این بازیکن ۲۹ ساله هستند که قدرت پاس ۸۰ و شوت‌زنی وی هم ۸۱ هستند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۴۱- سرجیو بوسکتس (Sergio Busquets)

بوسکتس در ۲۸ سالگی در اوج فوتبال خود قرار داشته و یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی در بازی فیفا 17 است که برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند. قدرت فیزیکی ۸۱ و توانایی‌های دفاعی ۸۴ در کنار قد بلند این بازیکن، باعث می‌شوند تا خیالتان از داشتن یک هافبک تنومد در وسط زمین راحت باشد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۴۰- سمیر هندانوویچ (Samir Handanovič)

سمیر هندانوویچ در سن ۳۰ سالگی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا است که برای باشگاه اینتر و تیم ملی اسلوونی بازی می‌کند. وی یک دروازه‌بان بلند قد و پنالتی‌گیر است که بارز‌ترین ویژگی وی در بازی، قدرت گرفتن توپ ۸۹ است. قدرت شیرجه‌زنی و جاگیری این دروازه‌بان هم هر دو ۸۶ و قدرت کلی وی ۸۷ است.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۳۹- متس هوملز (Mats Hummels)

متس هوملز که اخیرا از باشگاه دورتموند به بایرن مونیخ پیوسته، یک مدافع بلند قد و تنومد است. این بازیکن آلمانی و ۲۷ ساله قدرت دفاعی فوق‌العاده ۸۸ را در فیفا 17 دارد. همچنین هوملز یکی از مدافع‌هایی است که به‌خوبی در حمله هم شرکت می‌کند و می‌توانید روی قدرت سرزنی وی در کرنر‌ها حساب کنید.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷۳۸- توماس مولر (Thomas Muller)

در این رتیه یک بازیکن آلمانی دیگر از تیم بایرن مونیخ یعنی توماس مولر حضور دارد. بازیکن محبوب آلمانی‌ها که در پست خود از بهترین‌ها است. مولر یک مهاجم همه‌کاره است که قدرت شوت‌زنی بسیار عالی ۸۳ دارد و علاوه بر آن، سرعت، توانایی دریبل‌زنی و قدرت پاس خوبی هم دارد. قدرت کلی وی ۸۷ است.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۳۷- آنخل دی‌ماریا (Angel Di Maria)

آنخل دی‌ماریا، بازیکن آرژانتینی باشگاه پاریس سن ژرمن یکی دیگر از بهترین‌ها در پست بال راست است. این بازیکن چپ پا که قدرت دریبل‌زنی و سرعت عالی ۸۷ و شوت‌زنی ایده‌آل ۷۹ دارد، هم برای عبور از مدافعین و ارسال توپ برای هم‌تیمی‌ها و هم برای نفوذ به داخل محوطه جریمه و شوت‌زنی مناسب است.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۳۶- الکسیس سانچز (Alexis Sanchez)

در جایگاه سی و ششم، یکی از خوش تکنیک‌ترین بازیکنان بازی قرار دارد؛ الکسیس سانچز، بازیکن ۲۷ ساله باشگاه آرسنال و تیم ملی شیلی که قابلیت نفود به هر دفاعی را دارد. سانچز در پست بال چپ بازی می‌کند و قدرت دریبل‌زنی ۸۸ و سرعت ۸۶ دارد. البته نباید از قدرت شوت‌زنی عالی ۸۲ این بازیکن هم قافل شد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۳۵- ایوان راکیتیچ (Ivan Rakitic)

هافبک اهل کرواسی باشگاه بارسلونا یکی از بهترین‌ها در پست هافبک میانی است. ایوان راکیتیچ ۲۸ ساله از قدرت شوت‌زنی و پاس بسیار خوبی بهره می‌برد. قدرت پاس وی ۸۶ و قدرت دریبل‌زنی این بازیکن هم ۸۲ است. قدرت شوت‌زنی ۸۴ هم باعث می‌شود تا بتوان در شوت راه دور روی وی حساب کرد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۳۴- جان اوبلاک (Jan Oblak)

جان اوبلاک دروازه‌بان اهل اسلوونی است که در سن ۲۳ سالگی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیای فوتبال و بازی فیفا ۱۷ است. این دروازه‌بان با قدرت گرفتن توپ ۹۰ و جاگیری ۸۷ یک شوت‌گیر ایده‌آل است و علاوه بر آن، از آنجایی که سن بسیار پایینی دارد، قطعا دروازه‌بان اتلتیکو مادریدبه مرور بهتر هم می‌شود.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۳۳- لئوناردو بونچی (Leonardo Bonucci)

لئوناردو بونوچی، مدافع ۲۹ ساله تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس یکی از بهترین و متعصب‌ترین مدافعین حال حاضر دنیای فوتبال است. قدرت دفاعی این بازیکن در فیفا ۱۷ برابر با ۸۷ و قدرت فیزیکی وی هم ۸۱ است. بونوچی سرعت نسبتا خوبی هم دارد که باعث می‌شود در کورس‌ها عملکرد خوبی داشته باشد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۳۲- داوید آلابا (David Alaba)

یکی دیگر از بهترین بازیکنان جوان فیفا ۱۷ داوید آلابا، دفاع چپ اتریشی باشگاه بایرن مونیخ است. آلابا با داشتن قدرت دفاعی ۸۳ در کنار دریبل‌زنی ۸۳ و سرعت ۸۶، مدافعی است که هم در دفاع عالی عمل می‌کند و هم به خوبی به حمله اضافه می‌شود. وی همچنین یکی از بهترین ضربه آزاد زنان بازی هم است.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۳۱- هوگو یوریس (Hugo LLoris)

یوریس فرانسوی در سن ۲۹ سالگی یکی از بهترین و آماده‌ترین دروازه‌بانان دنیای فوتبال است که در یورو ۲۰۱۶ هم عملکرد درخشانی داشت. دروازه‌بان باشگاه تاتنهام انگلیس رفلکس عالی ۹۰ و قدرت شیرجه‌زنی ۸۷ در فیفا ۱۷ دارد و به همین دلیل هم عکس‌العمل‌های بسیار سریعی از خود به نمایش می‌گذارد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۳۰- ادن هازارد (Eden Hazard)

ادن هازارد با اینکه سال گذشته در چلسی عملکرد همیشگی را نداشت، ولی کماکان یکی از بهترین هافبک‌های چپ دنیا است که سن کمی هم دارد. سرعت عالی ۹۰ و قدرت دریبل‌زنی بالای ۹۱ اصلی‌ترین ویژگی‌های این بازیکن بلژیکی در فیفا ۱۷ هستند و البته شوت‌زنی ۸۱ وی را به یک تمام‌کننده تبدیل می‌کند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۲۹- جورجیو کیلینی (Giorgio Chiellini)

یک مدافع عالی دیگر از کشور ایتالیا و باشگاه یوونتوس بازیکنی است که در جایگاه ۲۹ لیست قرار دارد. کیلینی یکی از ستون‌های اصلی یوونتوس در سال‌های اخیر بوده و در فیفا ۱۷ هم با قدرت دفاع ۹۰ و توانایی‌های فیزیکی ۸۵ می‌تواند به عنوان یکی از بهترین دفاع‌های بازی در ترکیب تیم شما حاضر شود.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۲۸- پیتر چک (Peter Čech)

پیتر چک، دروازه‌بان محبوب تیم ملی چک و آرسنال که سال‌ها سنگربان اصلی چلسی بوده است. چک در ۳۴ سالگی کماکان یکی از بهترین‌ها در پست خود است و توانایی گرفتن توپ ۹۰ وی را به یک دروازه‌بان شوت‌گیر عالی در فیفا ۱۷ تبدیل کرده است. قد بلند ۱۹۶ سانتی هم از دیگر ویژگی‌های چک است.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۲۷- تونی کروس (Toni Kroos)

تونی کروس هافبک میانی ۲۶ ساله تیم آلمان و رئال مادرید شاید توانایی‌های دفاعی فوق‌العاده‌ای نداشته باشد، ولی در زمینه بازیسازی یکی از بهترین‌ها است و توانایی پاس ۸۸ وی در فیفا ۱۷ هم نشانگر این موضوع است. البته به لطف قدرت شوت‌زنی ۸۰ وی می‌توان روی شوت‌های راه دور کروس هم حساب کرد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۲۶- جیانلویجی بوفون (Gianluigi Buffon)

کیست که بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای یوونتوس و تیم ملی ایتالیا را نشناسند! وی هنوز هم با ۳۸ سال سن یک نقطه قوت در دروازه است و با قدرت کلی ۸۸ هم در فیفا ۱۷ از دروازه خود محافظت خواهد کرد. بوفون در تمامی زمینه‌ها اعم از گرفتن توپ یا رفلکس عالی است ولی ویژگی اصلی وی جاگیری ۹۰ است.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۲۵- مارکو رویس (Marco Reus)

رویس ۲۷ ساله یکی از معدود بازیکنان وفادار به باشگاه دورتموند در سال‌های اخیر بوده که هم در این تیم و هم تیم آلمان جایگاه ویژه‌ای دارد. این هافبک چپ با سرعت ۹۰، قدرت دریبل‌زنی ۸۶، شوت‌زنی ۸۵ و  پاس ۸۴، از آن دست هافبک‌هایی است که هم خوب گل می‌زند و هم برای هم‌تیمی‌ها موقعیت می‌سازد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۲۴- آندرس اینیستا (Andres Iniesta)‌

اینیستا در سن ۳۲ سالگی شاید دیگر آن سرعت و طراوت قبلی را در بازی خود نداشته باشد، ولی هنوز هم یکی از بهترین بازیسازان دنیای فوتبال است. این بازیکن باشگاه بارسلونا قدرت دریبل‌زنی فوق‌العاده ۹۰ و پاس ۸۷ را در بازی فیفا ۱۷ دارد و به‌خوبی می‌تواند به عنوان رهبر میان زمین در تیم شما قرار بگیرد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۲۳- دیگو گودین (Diego Godin)

اگر بگوییم که تیم اتلتیکو مادرید تراکم و قدرت دفاعی خود را مدیون گودین اروگوئه‌ای است، دروغ نگفته‌ایم. این مدافع ۳۰ ساله و با تعصب یکی از بهترین‌ها در پست خود است و در بازی فیفا ۱۷ هم با داشتن قدرت دفاعی ۸۸ و قدرت کلی ۸۸ به عنوان ۲۳‌امین بازیکن برتر در بین بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۲۲- فیلیپ لام (Philip Lahm)

فیلیپ لام ۳۲ ساله کاپیتان تیم بایرن مونیخ است که اخیرا از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد. لام دیگر سرعت سابق را ندارد، ولی هنوز هم با قدرت دفاعی ۸۶، دریبل‌زنی ۸۴ و پاس ۸۲، یکی از بهترین دفاع راست‌های بازی است که به عنوان هافبک میانی هم می‌توان از وی و قدرت بازیسازی‌اش در تیم بهره برد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۲۱- کوین دی بروین (Kevin De Bruyne)

کوین دی بروین که سال گذشته به باشگاه منچستر سیتی پیوست، یکی از بهترین هافبک‌های پست ۱۰ در فیفا ۱۷ است. چرا که وی با داشتن قدرت پاس ۸۶ و شوت‌زنی ۸۳، هم در امر بازیسازی و هم در زمینه گل‌زنی عملکردی عالی ارائه می‌دهد. وی همچنین فقط ۲۵ سال سن دارد و قطعا بهتر هم خواهد شد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۲۰- پپه (Pepe)

مدافع تنومند و البته خشن باشگاه رئال مادرید و تیم ملی پرتغال از دلایل اصلی قهرمانی پرتغال در یورو ۲۰۱۶ بود. پپه با اینکه ۳۳ سال سن دارد، ولی هنوز هم یکی از بهترین دفاع‌های دنیا است و در فیفا ۱۷ هم قدرت دفاعی وی ۸۸ و قدرت فیزیکی وی هم ۸۱ است. جالب اینکه با سن زیاد، پپه سرعت خوبی هم دارد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۱۹- گونزالو هیگواین (Gonzalo Higuaín)

هیگواین امسال با یک انتقال جنجالی از ناپولی جدا شد و به باشگاه یونتوس پیوست. این مهاجم آرژانتینی هم در دنیای واقعی و هم در فیفا ۱۷ یکی از بهترین تمام‌کننده‌ها است و به همین دلیل هم در بازی قدرت شوت‌زنی وی ۸۷ است. توانایی دریبل‌زنی ۸۲ و سرعت ۸۰ هم از دیگر ویژگی‌های هیگواین هستند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۱۸- پُل پوگبا (Paul Pgoba)

پوگبا، ستاره ۲۳ ساله باشگاه منچستر یونایتد است که امسال به این تیم پیوست. این هافبک میانی آینده‌دار با قد ۱۹۰ سانتی و قدرت فیزیکی ۸۷، یک هافبک تنومند است که در عین حال قدرت دریبل‌زنی، پاس، شوت‌زنی و حتی سرعت خوبی هم دارد. در نتیجه می‌توان پوگبا را یک بازیکن تمام‌عیار دانست.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۱۷- آنتوان گریزمان (Antoine Griezmann)

آنتوان گریزمان مهاجم ۲۵ ساله باشگاه اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه است. وی سال گذشته عملکردی عالی در زمینه باشگاهی و ملی داشت و به همین دلیل هم به عنوان هفدمین بازیکن برتر فیفا ۱۷ معرفی شده است. سرعت ۸۶، دریبل‌زنی ۸۷ و قدرت شوت‌زنی ۸۵ وی را به یک مهاجم عالی تبدیل کرده‌اند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۱۶- تیاگو سیلوا (Thiago Silva)

تیاگو سیلوا مدافع باشگاه پاریس سن ژرمن و تیم ملی برزیل در سن ۳۱ سالگی در اوج فوتبال خود قرار دارد. این بازیکن با اینکه دفاع تنومندی نیست، ولی به لطف قدرت بالای بازیخوانی یکی از بهترین‌ها در پست خود است. قدرت دفاعی وی در فیفا ۱۷ برابر با ۹۰ است. سیلوا همچنین سرعت نسبتا خوبی هم دارد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۱۵- لوکا مودریچ (Luka Modric)

لوکا مودریچ ۳۰ ساله برای باشگاه رئال مادرید بازی می‌کند و اخیرا هم کاپیتان تیم ملی کرواسی شده است. این بازیکن که در پست هافبک میانی بازی می‌کند، قدرت دریبل‌زنی عالی ۸۹ و توانایی پاس دادن ۸۶ را در بازی فیفا ۱۷ دارد و همین مسئله وی را به یک هافبک بازیساز عالی برای تیمش تبدیل می‌کند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۱۴- سرخیو راموس (Sergio Ramos)

مدافع با تعصب و ۳۰ ساله باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که همواره با گل‌های خود خاطرات خوبی برای طرفداران باشگاه خود رقم زده است. این مدافع در رتبه چهاردهم بهترین بازیکنان بازی فیفا ۱۷ قرار دارد و قدرت دفاع وی در بازی رقم عالی ۸۷، توانایی فیزیکی او ۸۳ و سرعت این بازیکن هم ۷۸ است.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۱۳- تیبو کورتوا (Thibaut Courtois)

کورتوا یکی دیگر از جوان‌های عالی بازی فیفا ۱۷ و دنیای فوتبال است. این دروازه‌بان ۲۴ ساله باشگاه چلسی و تیم ملی بلژیک، به لطف قد ۱۹۹ سانتی خود و همچنین توانایی گرفتن توپِ ۹۱، رفلکس ۸۹ و شیرجه‌زنی ۸۴ هم شوت‌گیر خوبی است و هم در صحنه‌های تک به تک عملکردی عالی به نمایش می‌گذارد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۱۲- مسعوت اوزیل (Mesut Ozil)

در جایگاه دوازدهم یکی دیگر از بهترین هافبک‌های پست ۱۰ دنیای فوتبال قرار می‌گیرد. مسعوت اوزیل، هافبک ۲۷ ساله تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال. اوزیل یک بازیکن میانی همه کاره است که هم قدرت پاس عالی ۸۷ دارد و هم با توانایی بالای دریبل‌زنی ۸۶ می‌تواند از دفاع‌های روبروی خود عبور کند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۱۱- سرجیو آگوئرو (Sergio Aguero)

آگوئرو، ستاره بی‌چون و چرای باشگاه منچستر سیتی، که هر ساله یکی از کاندید‌های اصلی کسب آقای گلی لیگ انگلیس است، یازدهمین بازیکن برتر فیفا ۱۷ شناخته می‌شود. سرعت عالی ۸۹ و توانایی دریبل‌زنی ۸۹ باعث می‌شوند تا وی به راحتی مدافعین حریف را جا گذاشته و با قدرت شوت‌زنی ۸۸ دروازه را باز کند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۱۰- داوید دخیا (David De Gea)

دخیا، دروازه‌بان منچستر یونایتد و تیم اسپانیا، دومین دروازه‌بان برتر بازی فیفا ۱۷ است که دهمین بازیکن برتر بازی هم محسوب می‌شود.. وی که توپ‌ها را به شکل آکروباتیک دفع کرده یا می‌گیرد، با داشتن رفلکس عالی ۹۰ می‌تواند مانع از ورود توپ‌های به دروازه شود که گل شدن آن‌ها حتمی به نظر می‌رسد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۹- روبرت لواندوفسکی (Robert Lewandowski)

در رتبه نهم، سومین مهاجم برتر بازی فیفا ۱۷ حضور دارد؛ روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باشگاه بایرن مونیخ. این بازیکن هم قدرت شوت‌زنی بسیار عالی (۸۷) دارد و هم قدرت بدنی (۸۲) و سرعت (۸۱) خیلی خوب. در نتیجه روی لوا می‌توان هم به عنوان یک مهاجم فیزیکی و هم یک مهاجم سرعتی حساب کرد.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۸- جروم بواتنگ (Jerome Boateng)

در جایگاه هشتم، بهترین مدافع بازی حضور دارد؛ جروم بواتنگ،‌ مدافع تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ. این مدافع ۲۸ ساله و ۱۹۲ سانتی، قدرت دفاعی فوق‌العاده ۹۰ و توانایی فیزیکی ۸۵ دارد و علاوه بر آن، با داشتن سرعت ۷۹ یکی از مدافعین سریع بازی هم به شمار می‌رود که داشتنش در تیم یک نعمت است!

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۷- زلاتان ابراهیموویچ (Zlatan Ibrahimović)

ابراهیموویچ، مهاجم جدید باشگاه منچستر یونایتد که امسال به این تیم پیوست، دومین مهاجم برتر بازی فیفا ۱۷ است. این مهاجم ۳۴ ساله و سوئدی قدرت بدنی عالی ۸۶ در بازی دارد و علاوه بر آن، توان شوت‌زنی وی هم رقم فوق‌العاده ۹۰ است که این مسئله ابراهیموویچ را به یک گلزن تمام‌عیار تبدیل می‌کند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۶- گرت بیل (Gareth Bale)

ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید ششمین بازیکن برتر فیفا ۱۷ است. گرت بیل یک بال راست فوق‌العاده است که سرعت بالای ۹۴ وی را به کابوسی برای مدافعین کُند تبدیل می‌کند. البته بیل قدرت شوت‌زنی بالای ۸۷ و دریبل‌زنی ۸۶ هم دارد و علاوه بر آن روی ضربات آزاد هم یک تهدید جدی برای حریف است.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۵- مانوئل نویر (Manuel Neuer)

مانوئل نویر بهترین دروازه‌بان بازی فیفا ۱۷ است. دروازه‌بان شماره ۱ تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که از هر نظر یک سنگربان فوق‌العاده است و قدرت توپ‌گیری ۹۰، رفلکس ۸۹، جاگیری ۹۱ و از همه جالب‌تر شوت‌زنی ۹۵ در بازی و قد ۱۹۳ سانتی وی کاملا نشان‌گر این مسئله و بهترین بودن وی هستند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۴- لوییس سوارز (Luis Suarez)

بهترین مهاجم بازی کسی نیست جز لوییس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای باشگاه بارسلونای اسپانیا. سوارز که سال گذشته آقای گل لالیگا شد، قدرت شوت‌زنی فوق‌العاده ۹۰ در فیفا ۱۷ دارد و در کنار آن، قدرت دریبل‌زنی ۸۷ و سرعت خوب ۸۲ ویژگی‌های دیگری هستند که این بازیکن را به یک گلزن تمام‌عیار تبدیل می‌کنند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۳- نیمار (Neymar)

نیمار جونیور برزیلی، بال چپ خوش‌تکنیک و سرعتی باشگاه بارسلونا که اخیرا هم به تیم ملی برزیل قهرمان المپیک شد، سومین بازیکن برتر فیفا ۱۷ است. با داشتن قدرت دریبل‌زنی ۹۵، نیمار دومین بازیکن تکنیکی بازی است و علاوه بر آن، سرعت ۹۱ وی را به یک کابوس واقعی برای مدافعین تیم حریف تبدیل می‌کند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۲- لیونل مسی (Leonel Messi)

ستاره بی چون و چرای باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین بازیکنی است که در جایگاه دومین بازیکن برتر فیفا ۱۷ با قدرت کلی ۹۳ قرار گرفته است. مسی با توان دریبل‌زنی ۹۶ تکنیکی‌ترین بازیکن در بازی است و توانایی‌های شوت‌زنی ۹۰، پاس ۸۶ و سرعت ۸۹ این بازیکن چپ پا را به یک بازیکن کامل تبدیل می‌کنند.

بهترین بازیکنان فیفا ۱۷

۱- کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo)

رونالدوی ۳۱ ساله یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را در ۳۱ سالگی پشت سر گذاشت؛ قهرمانی با رئال در اروپا و پرتغال در یورو ۲۰۱۶ و عملکرد شخصی عالی. تمامی این عوامل باعث شدند تا رونالدو با قدرت کلی ۹۴ بهترین بازیکن فیفا ۱۷ باشد. بارز‌ترین ویژگی‌های وی قدرت شوت‌زنی و سرعت ۹۲ و دریبل‌زنی ۹۱ هستند.

بازی FIFA 17 در تاریخ  ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) امسال برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین نسخه‌ی این بازی می‌توانید مقاله‌ی «تمام چیزهایی که درباره فیفا 17 می دانیم» را بخوانید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده