نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

بازی Pokemon Go به سیستم رفاقتی مجهز می‌شود

قابلیتی به نام سیستم همیاری یا سیستم رفاقتی (Buddy System) برای بازی موبایل Pokemon Go معرفی شده که به بازیکنان امکان می‌دهد پوکمون دلخواه‌شان را به‌عنوان همراه دائمی‌ انتخاب کنند. با زومجی همراه باشید.

استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs)، سازنده‌ی پوکمون گو، نوعی سیستم همیاری-رفاقتی را برای این بازی تأیید کرد. این استودیو با ارسال پستی در وبلاگ‌اش، بدون آنکه به جزئیات بپردازد، از تصمیم‌اش برای اضافه کردن قابلیت Buddy System به بازی خبر داد و در این‌باره نوشت:

شما خواهید توانست پوکمون دلخواه‌تان را از مجموعه‌ی خود انتخاب کنید و [به این شکل] او را به‌عنوان یار و همراه‌تان برگزینید. [این انتخاب] جوایز منحصربه‌فردی را در محیط بازی آزاد می‌کند و تجربیات نابی را [برای‌تان] فراهم خواهد کرد. پوکمونِ همراه (Buddy Pokemon) در صفحه‌ی نمایه‌ی شما، در کنار آواتار مربی‌تان (Trainer)، جای می‌گیرد و در ازای گام برداشتن در کنار او پاداش‌های مفیدی را در قالب Candy و … دریافت خواهید کرد. ضمناً شما این امکان را خواهید داشت که در هر زمانی پوکمون همراه‌تان را تعویض کنید.

با توجه به توضیحات نیانتیک لبز به نظر می‌رسد که «بادی سیستم» بازیکنان و پوکمون‌های برگزیده‌ی‌شان را در جایگاهی مشابه اَش و همراه دوست‌داشتنی‌اش پیکاچو (شخصیت‌های محبوب سری پوکمون) قرار می‌دهد.

سازنده‌ی بازی هنوز به تاریخ اضافه شدن سیستم رفاقتی به بازی اشاره‌ای نکرده؛ اما زمان آماده شدن آن را «بسیار نزدیک» دانسته است. نیانتیک لبز همچنین خاطرنشان کرده که در فصل پاییز «بروزرسانی‌های فراوانی» برای پوکمون گو منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده