نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

نسخه Anniversary بازی Duke Nukem 3D رسما معرفی شد

استودیو گیر‌باکس سافت‌ور در جریان رویداد PAX West رسما نسخه سالگرد (Anniversary) بازی Duke Nukem 3D را معرفی کرد که شامل مراحل جدیدی خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

امسال سالگرد ۲۰ سالگی بازی Duke Nukem 3D است که در سال ۱۹۹۶ عرضه شده بود. به همین مناسبت استودیو گیر‌باکس سافت‌ور امروز و در جریان PAX West، رسما از نسخه سالگرد این بازی با نام Duke Nukem 3D: 20th Anniversary Edition World Tour رونمایی کرد. این نسخه از بازی شامل یک اپیزود جدید است که ۸ مرحله دارد. تمامی این مراحل توسط طراحان نسخه اصلی بازی طراحی شده‌اند.

همچنین گرافیک بازی هم در این نسخه ارتقا داده شده است. با این حال اگر دوست دارید تا آن را با همان حس و حال نسخه کلاسیک تجربه کنید، چنین امکانی در بازی تعیبه شده است و می‌توانید بازی را با گرافیک سال ۱۹۹۶ اجرا کنید. علاوه بر این، آهنگساز نسخه اصلی بازی برای نسخه سالگرد آهنگ جدیدی ساخته و جان سنت جان، صداپیشه شخصیت Duke در نسخه اصلی، دیالوگ‌های جدیدی برای این شخصیت در نسخه سالگرد ضبط کرده است. توضیحات صوتی سازندگان در مورد بازی هم از دیگر مواردی است که در نسخه سالگرد گنجانده شده است.

رندی پیچفورد، رییس استودیو Gearbox، در مورد این بازی گفت:

اینکه آلن، ریچارد، جان و لی ۲۰ سال پس از نسخه اصلی Duke Nukem 3D کنار هم جمع شده و مراحل جدیدی برای نسخه سالگرد بازی طراحی کرده‌اند، یکی از آن اتفاقات نادری است که در صنعت بازیسازی رخ می‌دهد و امیدواریم باعث شود تا طرفداران قدیمی این سری دوباره از تجربه نسخه‌ای از آن لذت ببرند.

Duke Nukem 3D: 20th Anniversary Edition World Tour در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود و ۲۰ دلار قیمت دارد. در ادامه می‌توانید تصاویری از این بازی مشاهده کنید:


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده