نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

یک تیم فوتبال لیگ MLS با لباس های Gears of War 4 بازی کرد

تیم فوتبال سیاتل ساندرز که در لیگ آمریکا حضور دارد، با لباس‌های بازی Gears of War 4 بازی کرد.

تعدادی از لیگ‌های ورزشی هستند که برروی لباس‌های تیم‌های حاضر در آنها، تبلیغات نقش می‌بندد. لیگ Major League Soccer (لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا) نیز از این دست از لیگ‌ها است. تیم سیاتل ساندرز، یکی از تیم‌هایی که در این لیگ توپ می‌زند این هفته با لباس‌های جالبی بازی خود را برگزار کرد. 

پیش از برگزاری بازی این تیم که در مقابل تیم ال‌ای گلکسی بود، حساب رسمی توییتر این باشگاه اعلام کرد که آنها با لباس مخصوص با طرح بازی Gears of War 4 دیدار خود مقابل LA Galaxy را برگزار خواهند کرد. این اولین باری نیست که تیم سیاتل ساندرز با لباس‌هایی منقش به طرح یک بازی یکی از دیدارهای خود را برگزار کرده است. چند سال پیش نیز این تیم با لباس‌هایی با طرح بازی Halo 5: Guardians یکی از دیدارهای خود را برگزار کرده بود. آدرین هانوئر، مالک باشگاه سیاتل ساندرز، از همکاری این باشگاه با ایکس‌باکس، تعریف کرده است:

برای دومین سال پیاپی، ما با برند ایکس‌باکس به طور نزدیکی همکاری کردیم تا لباس‌هایی را طراحی کنیم که هم جذاب و هم زیبا باشند. ما از همکاری خود با ایکس‌باکس لذت می‌بریم زیرا به این طریق به خوبی می‌توانیم برندهای خود را حمایت کنیم. لباس‌های محدود بازی Gears of War 4 بسیار جذاب و زیبا هستند.

آخرین بازی خانگی تیم سیاتل ساندرز در تاریخ ۲۳ اکتبر برگزار خواهد شد و این تیم در آن تاریخ مراسم مخصوصی را برگزار خواهند کرد که بازیکنان سیاتل ساندرز به همرا طرفداران می‌توانند به انجام این بازی بپردازند. 

بازی Gears of War 4 قرار است که در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده