نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

انتشار تصویر جدید فیلم Spider-Man: Homecoming در شهر نیویورک توسط تام هالند

تام هالند تصویر جدیدی را از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Homecoming در شهر نیویورک منتشر کرده است.

در حال حاضر، تولید و فیلمبرداری فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) همچنان ادامه دارد و روزانه تصاویر و فیلم‌های بسیاری از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر می‌شود. حال تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، تصویر جدیدی را از خود در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Homecoming در شهر نیویورک منتشر کرده است. هالند این تصویر را در اینستاگرام شخصی خود به مناسبت شروع فیلمبرداری فیلم در محله کوئینز، زادگاه و محل زندگی پیتر پارکر، منتشر کرده است. او در توصیف این تصویر در اینستاگرام خود نوشته است:

شب اول فیلمبرداری در محله کوئینز است و من در حال حاضر احساس می‌کنم اینجا مثل خانه من است.

شما در ادامه می‌توانید تصویر جدید این شخصیت محبوب را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming filming in Queens

چند روز پیش فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Homecoming در شهر آتلانتا به پایان رسید و ادامه تولید و فیلمبرداری فیلم به شهر نیویورک منتقل شد. کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس، کارگردان فیلم ماشین پلیس (Cop Car) است. حدود دو هفته پیش واتس ویدیو جالبی از موشن کپچر مرد عنکبوتی در اینستاگرم خود منتشر کرد که آمادگی بدنی و جسمانی بالای هالند را در پشت صحنه تولید فیلم نشان می‌داد. چندی پیش نیز اولین تصاویر بوکیم وودبین، بازیگر شخصیت منفی و شرور هرمان شولتز / شوکر، در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شده بود. در خبری دیگر در این رابطه، گفته می‌شود زندیا، ستاره شبکه دیزنی، قرار است نقش معشوقه مرد عنکبوتی، به نام مری جین واتسون را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کند. هرچند این خبر تاکنون تایید یا تکذیب نشده است.

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، مارول با انتشار تصویری شخصیت ولچر (Vulture) را به عنوان شخصیت منفی اصلی فیلم Spider-Man: Homecoming معرفی و تایید کرد، با وجود اینکه مایکل کیتون قرار است نقش منفی را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کند، اما مارول بازیگر نقش ولچر را تاکنون تایید نکرده است و مشخص نیست کیتون در این نقش در این فیلم بازی خواهد کرد یا نقش دیگری خواهد داشت. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می‌شود. خبری در رابطه با بازی Spider-Man، استودیو اینسامنیاک گیمز، سازنده بازی Ratchet & Clank، در حال ساخت یک بازی Spider-Man برای کنسول پلی‌استیشن 4 است، هرچند تاکنون تاریخ انتشار این بازی اعلام نشده است، اما این احتمال وجود دارد که این بازی همزمان با فیلم جدید مرد عنکبوتی منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده