// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

تاریخ انتشار فصل سوم بازی The Walking Dead فاش شد

JB Hi-Fi، خرده فروش استرالیایی لوازم الکترونیکی با لیست فصل سوم The Walking Dead از تاریخ عرضه این بازی رونمایی کرد.

هرچند پیش از این تل‌تیل گیمز رسما با اعلام آغاز ساخت بازی The Walking Dead Season 3،‌ از انتشار این بازی در ماه نوامبر رونمایی کرده بود. با این حال، تا به امروز از تاریخ دقیق انتشار سومین ماجراجویی «مردگان متحرک» خبر دار نبوده‌ایم. امروز JB Hi-Fi، یکی از خرده‌فروشان استرالیایی با لیست  The Walking Dead – The Telltale Series: A New Frontier برای کنسول ایکس‌باکس وان از انتشار این بازی در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) خبر داده است. ۱۵ نوامبر مصادف است با روز سه‌شنبه، زمانی که تل‌تیل گیمز (Telleale Games) بازی‌های ویدیویی خود را منتشر می‌کند. تاریخ اعلام شده با زمان انتشار بازی Watch Dogs 2، ساخته یوبی‌سافت در یک روز قرار دارد.

هرچند این احتمال وجود دارد که تاریخ اعلام شده تنها از روی حدس و گمان انتخاب شده باشد، با این حال،‌ طرفداران مجموعه بازی The Walking Dead، ساخته تل‌تیل گیمز می‌توانند تاریخ فوق را برای خریداری ادامه ماجراجویی‌های کلمنتاین در تقویم خود نشانه‌گذاری کنند.

سومین فصل بازی به چهار سال بعد از اتفاقات فصل اول سفر می‌کند، زمانی که شاهد رشد کلمنتاین و حضور برخی شخصیت‌های جدید هستیم. همچنین جهان نیز با تغییراتی روبرو شده و شاهد نزدیک شدن دوره زمانی داستان به کمیک خواهیم بود. توسعه‌دهندگان همچنین از حضور یک شخصیت جدید با نام خاویر خبر داده‌اند که توسط بازیکنان قابل بازی خواهد بود.

طرفداران مجموعه عمدتا میان بهتر بودن کیفیت ارائه شده در فصل اول و دوم تقسیم شده‌اند. فصل اول به نوبه خود یک شاهکار محسوب می‌شد و بسیاری فکر می‌کنند که فصل دوم نیز موفق به ارائه استاندارد‌های بالای فصل اول بوده است. در حالی که برخی با این نظر مخالف بوده و نگران مجموعه‌های آینده بازی هستند. با توجه به انتقادات صورت گرفته از مجموعه کوتاه Michonne، نمی‌توان نگرانی دسته دوم طرفداران را بی مورد قلمداد کرد. در هر حال باید در انتظار انتشار سومین فصل از بازی The Walking Dead باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده