نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

کپکام قصد دارد با Resident Evil 7 بازار واقعیت مجازی را در دست بگیرد

کپکام قصد دارد با استفاده از نسخه واقعیت مجازی Resident Evil 7، بازار واقعیت مجازی را تسخیر کند.

یکی از بازی‌های بسیار مورد انتظار امسال، نسخه هفتم سری Resident Evil است که قرار است برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شود. با این حال بسیاری از افراد اعتقاد دارند که نسخه واقعیت مجازی بازی، بسیار ترسناک‌تر و بهتر است و این خبر خوبی برا طرفداران این تکنولوژی محسوب می‌شود.

با این حال، Capcom ناشر بازی، اعلام کرده که امید دارد که این بازی بتواند به بهترین بازی واقعیت مجازی در سال ۲۰۱۷ تبدیل شود. این خبر را کپکام در گزارش مالی سالیانه خود اعلام کرد. جون تاکوچی، رئیس بخش توسعه بازی‌های کپکام، در اینباره گفت:

من احساس نزدیکی و بسیار قدرتمندی نسبت به این مجموعه دارم زیرا از اولین قسمت آن در ساخت Resident Evil دخیل بوده‌ام. با این حال بسیار در رابطه با قسمت هفتم بازی نیز هیجان‌زده هستم. زیرا امسال که به اعتقاد بسیاری «سال اول واقعیت مجازی» نامگذاری شده است، قصد داریم که بازار واقعیت مجازی را با این بازی در دست بگیریم. اگر ما نتوانیم خود را با تکنولوژی‌های روزی که در بازی‌های ویدیویی استفاده می‌شود وفق‌ دهیم، نمی‌توانیم بازی‌های خلاقانه‌ای را تولید کنیم. برای اینکه بتوانیم موفق شویم و همچنین چالش‌های بازارهای جدید را با موفقیت پشت سر بگذاریم، باید تعادلی بین غریزه و تحلیل داده‌های مختلف به دست بیاوریم. 

Resident Evil 7 را شاید بتوان یکی از بازی‌هایی دانست که بسیاری به نسخه واقعیت مجازی آن خوشبین هستند و این بازی توانایی این را دارد که نظر مردم را در رابطه با واقعیت مجازی تغییر دهد. بازی Resident Evil 7 در تاریخ ۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ (۵ بهمن) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده