نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Destiny 2 احتمالا برای پی سی هم عرضه می‌شود

به استناد گزارش منتشر شده توسط سایت کوتاکو، بازی Destiny 2 برای پی‌سی هم عرضه می‌شود.

کمپانی اکتیویژن از چند وقت پیش ساخت بازی Destiny 2 را رسما تایید کرده است. با این حال اخیرا یکی از کاربران سایت نئوگف که ادعا می‌کند با بازیسازان کمپانی اکتیویژن در ارتباط است، اعلام کرده که این بازی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی نیز عرضه خواهد شد. سپس سایت معتبر کوتاکو هم این ادعا را تایید و اعلام کرده که منابع داخلی خودش هم به چنین نتیجه‌ای دست پیدا کرده‌اند. کوتاکو همچنین اعلام کرده که Destiny 2 یک دنباله کامل برای نسخه اول خواهد بود.

به‌علاوه سایت کوتاکو ادعا کرده که استودیو Vicarious Visions نیز در ساخت دنباله بازی با استودیو بانجی همکاری می‌کند. همچنین گفته می‌شود که در دستینی ۲ شاهد حضور سیاره‌های جدیدی خواهیم بود که هریک از آن‌ها پایگاه‌ها و کوئست‌های مخصوص به خود را دارند. به‌علاوه احتمال می‌رود که این امکان وجود نداشته باشد که گیمر‌ها شخصیت نسخه اول خود را به نسخه دوم انتقال داده و بازی را با همان شخصیت ادامه دهند.

بازی Destiny برای ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود. با این حال بانجی تصمیم گرفت تا آخرین بسته الحاقی این بازی یعنی Rise of Iron را برای کنسول‌های نسل هفتمی عرضه نکند.

بازی Destiny 2 در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده