// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

ESRB جزییاتی از بازی Watch Dogs 2 ارائه کرد

سازمان رده‌بندی ESRB، امروز رسما درجه سنی بازی Watch Dogs 2 را اعلام کرد.

ESRB، سازمان رده‌بندی نرم‌افزارهای سرگرمی،‌ امروز با انتشار جزئیاتی از محتوای موجود در بازی Watch Dogs 2 مانند خشونت و آزادی در فعالیت‌های درون بازی، از رده‌بندی سنی این محصول سال ۲۰۱۶ رونمایی کرد. با توجه به اعلام این سازمان، بازی Watch Dogs 2‌ برای بازیکنان بالغ ۱۷ سال یا بزرگتر مناسب خواهد بود. ESRB در توصیف محتوای Watch Dogs 2‌ از کلمه‌هایی مانند خون، خشونت شدید و الفاظ نامناسب استفاده کرده است.

خلاصه توضیحات این بازی در ESRB به شرح زیر است:

این یک بازی اکشن ماجراجویی است که بازیکنان در نقش یک مرد با نام مارکوس هالووی به گروهی از هکرها برای افشای فساد در خلیج سان‌فرانسیسکو می‌پیوندند. بازیکنان قادر به کشف محیط جهان باز، اتمام هدف‌هایی برپایه ماموریت‌، ارتباط با شخصیت‌ها و شرکت در مبارزه با تبهکاران و گروه‌های رقیب هستند. بازیکنان با استفاده از مسلسل، شات‌گان، اسلحه و مواد منفجره قادر به کشتن دشمنان یا غیرنظامیان خواهند بود، هرچند کشتار غیرنظامیان و شهروندان عادی می‌تواند در پیشرفت بازیکن تاثیر منفی بگذارد. نبرد‌ها با سلاح گرم اغلب با انفجارهای بزرگ، شلیک اسلحه‌ها و خون و خونریزی همراه است.

سازمان رده‌بندی نرم‌افزارهای سرگرمی همچنین به وجود عناصر مختلف مناسب بزرگسالان و همچنین خشونت‌‌های زیاد از جمله مرگ یک مرد بر اثر جراحات شدید ضربات چاقو یا شلیک و کشته شدن یک مامور پلیس اشاره کرده است. ESRB همچنین در توضیحات تکمیلی خود به وجود کلمات ناشایست اشاره کرده که در گوشه و کنار بازی به گوش می‌رسد.

بازی Watch Dogs 2 در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۵ آبان ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این دنباله با عبور از شخصیت قبلی و شهر شیکاگو این بار در خلیج سان‌فرانسیسکو و با شخصیت‌های جدید دنبال می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده