نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

تخفیف بازی The Last of Us به مناسبت روز Outbreak

ناتی‌داگ، به مناسبت روز انتشار ویروس در بازی The Last of Us، این بازی را به مدت یک هفته با تخفیف عرضه می‌کند.

۲۶ سپتامبر (۵ مهر) در بازی The Last of Us، روز بسیار مهمی است. در داستان بازی، این روز روزی بود که ویروی Cordyceps پخش شد و بسیاری از افراد را آلوده کرد. به همین مناسبت، ناتی‌داگ، سازنده بازی، تصمیم گرفته که بازی را به مدت یک هفته با تخفیف عرضه کند. این تخفیف شامل بازی The Last of Us Remastered و بسته الحاقی Left Behind می‌شود. تعدادی از محتویات بخش چند نفره بازی نیز با تخفیفات قابل توجهی در این مدت یک هفته‌ای، با تخفیفات زیادی عرضه می‌شوند.

علاوه بر تمام این‌ها، یک تم جدید مخصوص پلی‌استیشن 4 نیز از این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. لباس‌ها و وسایل جانبی این بازی (از قبیل تی‌شرت‌هایی با طرح The Last of Us) نیز در این بازه زمانی با تخفیفی ۲۰ درصدی عرضه خواهند شد. در ادامه، ناتی‌داگ اعلام کرد که طی قراردادی با شرکت Mondo، یک پوستر فوق‌العاده زیبا در تعداد محدود از این بازی تولید کرده‌اند که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

The Last of US Poster

کوین تونگ،‌ طراحی این پوستر را بر عهده گرفته است. این پوستر فوق‌العاده زیبا از دیروز برای فروش قرار گرفته است و ناتی‌داگ اعلام کرده که اگر قصد دارید این پوستر را تهیه کنید، باید سریعا اقدام کنید زیرا تعداد آن محدود است. هر کدام از این پوسترها، توسط خود تانگ امضا شده است و برروی آن شماره آن حک شده است.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده