نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

تریلر معرفی حکومت سومِر در Civilization 6

توکی گیمز اخیرا تریلری منتشر کرده که حکومت سومر را در Civilization 6 معرفی می‌کند.

Civilization 6 که توسط استودیو فیرکسیس گیمز ساخته می‌شود و کمپانی توکی گیمز هم وظیفه انتشار آن را برعهده دارد، در تاریخ ۳۰ مهر به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اخیرا سازندگان بازی تریلری از آن منتشر کرده‌اند که حکومت سومِر را معرفی می‌کند. پادشاه این حکومت گیلگمش خواهد بود که در افسانه‌های تاریخی به عنوان پادشاهی که دو سومش خدا است و یک سوم انسان توصیف شده است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این حکومت را تماشا کنید:

|

توانایی منحصر‌به‌فرد این حکومت، این است که با تصرف پایگاه بَربَر‌ها امتیاز‌های ویژه‌ای دریافت خواهید کرد. نیروی ویژه سومری‌ها هم War-Cart است که در عصر‌های اولیه بسیار قدرتمند است و نیزه‌دار‌ها و نیرو‌های قدرتمند در مقابل سواره نظام‌ها برتری خاصی در برابر آن ندارند. به‌علاوه سومر یک ساختمان ویژه هم با نام The Ziggurat دارد. زمانی که این ساختمان نزدیک یک رود یا دریا بنا شود، امتیاز‌های فرهنگی و علمی زیادی را برای حکومت‌تان به ارمغان می‌آورد.

آخرین ویژگی منحصر‌به‌فرد حکومت سومر، این است که متحدین این حکومت که در فاصله ۵ کاشی یا کم‌تر از آن‌ها قرار داشته باشند، امتیاز‌های نظامی و امتیاز تجربه (XP) دریافت خواهند کرد.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده