نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

حضور دکتر استرنج در فیلم Avengers: Infinity War تایید شد

بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استفان استرنج، حضور این شخصیت را در فیلم Avengers: Infinity War تایید کرد.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) بزرگ‌ترین فیلم مارول استودیو بوده است که تا به امروز به روی پرده‌های سینما رفته است، در این فیلم شاهد مبارزه بین ۱۲ ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول بودیم. با این حال، طرفداران مارول و دنیای کامیک می‌توانند انتظار حضور حداکثر شخصیت‌های این دنیا را در دو فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) و قسمت چهارم و بدون نام انتقام‌ جویان داشته باشند. در این دو فیلم حماسی انتظار می‌رود تمام شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول و حتی شخصیت‌های سریال‌های تلویزیونی مارول نیز حضور داشته باشند، بدون شک در این پروژه می‌توانیم شاهد بزرگ‌ترین گروه بازیگری دنیای سینمای مارول باشیم. در این فیلم انتظار می‌رود شخصیت‌هایی مثل مرد آهنی، ثور، کاپیتان آمریکا، هالک، استار لرد، ویژن و دیگر شخصیت‌های این دنیا حضور داشته باشند هرچند شاید برای مقابله با تهدید بزرگی به نام تانوس چندان کافی به نظر نرسند و حضور شخصیت‌های جدیدتر می‌تواند قدرت دفاعی تیم انتقام‌جویان را افزایش دهد. حال تایید شده است که یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول قرار است در این فیلم حضور داشته باشد.

به نقل از وب‌سایت اکسپرس بریتانیا، بندیکت کامبربچ در مصاحبه با مجله امپایر تایید کرد که شخصیت دکتر استرنج در فیلم Avengers: Infinity War حضور خواهد داشت و بخشی از تیم انتقام جویان خواهد بود. این خبر به این معنا خواهد بود که کامبربچ در ماه نوامبر امسال به آتلانتا سفر خواهد کرد تا در شروع فیلمبرداری فیلم حضور داشت باشد، فیلمبرداری دو قسمت پایانی Avengers حدود ۹ ماه طول خواهید کشید، اما به این معنا نیست که کامبریچ در تمام این ۹ ماه در پشت صحنه فیلمبرداری حضور داشته باشد. جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم، در نظر دارند فیلمبرداری دو فیلم را همزمان انجام دهند تا بتوانند از بازیگران به خوبی استفاده کنند. کامبربچ در ادامه به امپایر می‌گوید که وی در حال برنامه‌ریزی برای هماهنگی و آماده شدن برای ایجاد یک چالش با بازیگرانی مثل رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، الیزابت اولسن و پل بتانی است. حتی اگر چالشی برای وی وجود نداشته باشد او به دنبال یک ماجراجویی جدید در این فیلم است. کامبربچ می‌گوید:

همه ما با هم و در کنار هم در این فیلم حضور خواهیم داشت. به همین دلیل است که این شخصیت برای حضور در فیلم‌های آینده مارول معرفی شد. بنابراین زمانی که فیلم را تماشا می‌کنید، مشاهده خواهید کرد چگونه این شخصیت در فیلم حضور خواهد داشت.

Doctor Strange Hi-Res Images

حضور استرنج در فیلم Infinity War اتفاقی عجیب و تعجب آور نیست و به احتمال زیاد در دنباله آن نیز حضور خواهد داشت، اما این نکته می‌تواند جالب باشد که این شخصیت چگونه قرار است برای گسترش این جهان با اعضای انتقام جویان آشنا شود. زمانی که این شخصیت برای اولین بار در فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) معرفی شود، او قطعا از وجود انتقام‌ جویان آگاه است و احتمالا برای همراهی آن‌ها به اعضای آن اضافه خواهد شد. تاکنون هیچ نشانه‌ای از ارتباط داشتن فیلم مستقل این شخصیت با دنیای سینمای مارول وجود ندارد، اما انتظار می‌رود در پایان فیلم تصویر کوتاهی از دیدار یک شخصیت برجسته دنیای سینمایی مارول با استرنج شاهد آن باشیم. این احتمال وجود دارد که شاهد دیدار استرنج با ثور در پایان فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) نیز باشیم، هرچند تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم، می‌گوید که سفر ثور برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سنگ‌های بی‌نهایت و حمله قریب الوقوع تانوس است و استرنج به طور بالقوه می‌تواند کمک بزرگی برای وی باشد. همانطور که می‌دانیم یکی از سنگ‌های بی‌نهایت در فیلم Doctor Strange است و این احتمال وجود دارد که ثور برای هشدار دادن به استرنج با او ملاقات کند. با این حال، این مارول است که تصمیم گیرنده اصلی برای ارتباط و اتصال استرنج به دنیای سینمایی خود است و این قطعا هیجان انگیز خواهد بود که وی در بزرگ‌ترین فیلم دنیای مارول حضور خواهد داشت.

فیلم Doctor Strange در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵)، فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶)، فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man Homecoming) در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶)، فیلم Thor: Ragnarok در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)، فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶)، فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷)، فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷)، فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) در تاریخ ۸ مارچ ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷)، قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) و چهار فیلم بدون نام مارول در تاریخ‌های ۱۲ جولای ۲۰۱۹  (۲۰ تیر ۱۳۹۸)، (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)، ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) و ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران خواهند شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده