// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

ساخت بازی Call of Duty: Infinite Warfare رسما به پایان رسید

اینفینیتی وارد از اتمام رسمی مراحل تولید Call of Duty: Infinite Warfare خبر داده است.

مطلب مرتبط

  • زمان آغاز بتا چندنفره Call of Duty: Infinite Warfare رسما اعلام شد

طرفداران Call of Duty اکنون می‌توانند با اعلام اینفیتی وارد مبنی بر گلد شدن بازی Infinite Warfare جشن بگیرند. گلد، اصطلاحی است که برای بازی‌هایی استفاده می‌شود که مراحل تولید را پشت سر گذاشته‌اند.

اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در اطلاعیه خود برروی توئیتر رسمی استودیو در این رابطه نوشت:

ما گلد شدیم و برای بتای چندنفره آینده و تمام بهینه‌سازی‌هایی که با بازخورد‌های شما می‌توانیم جهت انتشار بازی انجام‌ دهیم، هیجان‌زده هستیم.

این بدان معنی است که بازی اکنون با پشت سر گذاشتن مراحل توسعه، در حال آماده‌سازی جهت کپی برروی دیسک‌ است. با توجه به ارائه ریمستر Modern Warfare به همراه بازی، احتمالا این ریمستر نیز برای همراهی با Infinite Warfare مراحل پایانی را سپری می‌کند. اینفینیتی وارد اکنون برای آغاز بتای بازی Infinite Warfare در ماه اکتبر برروی هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان آماده می‌شود. هر گونه متعادل‌سازی برای ویژگی‌های بازی از این پس نیازمند اعمال در یک پچ بروزرسانی برروی Infinite Warfare خواهد بود.

بازی‌های Call of Duty تا به امروز به ندرت با تاخیر روبرو شده‌اند، به همین دلیل شنیدن انتشار به موقع بازی در سال جاری خبر خوبی محسوب می‌شود. با نگاهی به سایر بازی‌های محبوب از جمله South Park: The Fractured But Whole و Gran Turismo Sport، شاهد تاخیر در انتشار هر دو بازی تا سال ۲۰۱۷ هستیم. این در حالی است که اخیرا از تاخیر در انتشار The Last Guardian تا ماه دسامبر خبردار شده‌ایم.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare و Call of Duty: Modern Warfare Remastered در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان‌ماه) برای هر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده