نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

مت له‌ بلانک مجری اصلی برنامه Top Gear شد

مت له‌ بلانک، بازیگر سریال دوستان (Friends)، با امضای قرارداد جدید با بی‌بی‌سی مجری اصلی برنامه Top Gear شد.

مت له بلانک با امضای قرارداد جدید به مدت حداقل ۲ سال مجری اصلی برنامه محبوب تاپ گیر (Top Gear) شد. او جانشین کریس ایوانس می‌شود که پس از اجرای شش قسمت از مجموعه جدید تاپ گیر، تصمیم گرفت این برنامه را ترک کند. بی‌بی‌سی ضمن تایید این خبر اعلام کرد که از هفت میزبان و مجری جدید این برنامه که جانشین سه یار همیشگی برنامه تاپ گیر یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند‌ شدند، کریس هریس، روری رید، سابين اشميت، ادی جردن و استیگ نیز در فصل آینده این برنامه باز خواهند گشت و حضور خواهند داشت، هریس و رید علاوه بر حضور در برنامه اصلی Top Gear، در برنامه Extra Gear شبکه BBC Three نیز همچنان حضور خواهند داشت.

طبق گفته وب‌سایت انگلیسی سان، دستمزد و حقوق له بلانک برای دو سال اجرای برنامه ۲ میلیون پوند (حدود ۲.۶ میلیون دلار) خواهد بود. در طی سال‌های اخیر برنامه The Great British Bake Off شبکه ‌بی‌بی‌سی به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است و این شبکه اخیرا پخش این برنامه را از دست داده است و شبکه ۴ بریتانیا با خرید حق پخش آن، صاحب جدید این برنامه است و بی‌بی‌سی به دنبال حفظ دیگر برنامه محبوب خود است و به همین منظور این قرارداد بزرگ را با له بلانک امضا کرده است. بی‌بی‌سی تاکنون اظهار نظر رسمی در مورد دستمزد له بلانک نداشته است. برنامه Top Gear برای فصل ۲۴ام سال آینده باز خواهد گشت.

پخش برنامه گرند تور (The Grand Tour)، برنامه جدید جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند‌، مجریان سابق Top Gear، از تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) به صورت هفتگی و انحصاری از سرویس سرگرمی آمازون پرایم آغاز می‌شود


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده