نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

زمان آغاز فاز بتای Call of Duty: Infinite Warfare رسما اعلام شد

نسخه آزمایشی Call of Duty: Infinite Warfare از ۲۳ مهرماه برای پلی‌استیشن 4، یک هفته زودتر از ایکس‌باکس وان، آغاز می‌شود.

کمپانی اکتیویژن (Activision) زمان‌بندی فاز بتای Call of Duty: Infinite Warfare برای کنسول‌ها را اعلام کرد. بنا به این زمان‌بندی، نسخه‌ی آزمایشی ندای وظیفه جدید یک هفته زودتر از کنسول نسل هشت مایکروسافت به کنسول سونی راه پیدا می‌کند.

فاز بتای پلی‌استیشن 4 در ساعت ۱۰ صبح ۱۴ اکتبر به‌وقت غرب آمریکا (ساعت ۲۰:۳۰ جمعه ۲۳ مهرماه) کارش را آغاز می‌کند. دارندگان ایکس‌باکس وان هم می‌توانند از ۱۰ صبح ۲۱ اکتبر (ساعت ۲۰:۳۰ جمعه ۳۰ مهرماه) به نسخه‌ی بتا دسترسی پیدا کنند. فاز آزمایشی Infinite Warfare در ۱۰ صبح ۲۴ اکتبر (دوشنبه ۳ آبان، ساعت ۲۰:۳۰) به پایان می‌رسد و در نتیجه، کاربران کنسول مایکروسافت تنها ۳ روز برای امتحان کردن بازی فرصت خواهند داشت.

تا جایی که می‌دانیم، دسترسی به فاز بتا تنها برای کاربرانی فراهم خواهد بود که Infinite Warfare را از خرده‌فروشی‌ها پیش‌خرید کرده باشند. در این میان فعلاً از نسخه‌ی بتای پی‌سی صحبتی نشده و ظاهراً هم قرار نیست نظاره‌گر عرضه‌ی آن باشیم. هنوز از نقشه‌ها و حالت‌های در نظر گرفته‌شده برای نسخه‌ی آزمایشی هم اطلاعی نداریم.

نسخه‌ی نهایی Call of Duty: Infinite Warfare قرار است در ۱۴ آبان (۴ نوامبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود. در این بین، کاربران علاقه‌مند می‌توانند وضعیت‌شان را، جهت شرکت کردن در فاز بتا، از طریق وب‌سایت رسمی کال آف دیوتی پیگیری کنند.


منبع Polygon EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده