نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

مسابقات حرفه ای Heroes of the Storm سال آینده دستخوش تغییراتی اساسی خواهد شد

بلیزارد چندی پیش اعلام کرد که مسابقات حرفه‌ای Heroes of the Storm را در سال ۲۰۱۷ به طور کامل تغییر خواهد داد.

سال آینده میلادی، سالی است که Blizzard، سازنده بازی محبوب Heroes of the Storm قصد دارد که مسابقات حرفه‌ای این بازی را با معرفی لیگ‌های منطقه‌ای آنلاین دستخوش تغییر بکند.

آمریکای شمالی، اروپا، چین و کره در سال ۲۰۱۷ یک لیگ اختصاصی منطقه‌ای خواهند داشت. در این لیگ‌ها،‌ تیم‌ها به صورت مرتب و بر طبق یک جدول برنامه‌ریزی با هم مسابقه می‌دهند و تمام این مسابقات به صورت حرفه‌ای پخش خواهند شد. 

هشت تیم برتر هر منطقه،‌ در یک لیگ جدید با هم به رقابت خواهند پرداخت. برای اینکه مسئولین مطمئن شود که بازیکنان این تیم‌های برتر در تمامی مسابقات حضور خواهند داشت، با آنها قرارداد امضا خواهند کرد. همچنین برای هرچه هیجان‌انگیزتر کردن مسابقات، تیم‌های ضعیف سقوط می‌کنند و هر سال دو بار تیم‌های دسته آزاد شانس این را پیدا می‌کنند که به لیگ‌های اسپانسر شده توسط بلیزارد وارد شوند.

تیم‌هایی که خارج از این مناطق هستند، در سال ۲۰۱۷ سه بار این شانس را پیدا می‌کنند که با قهرمان شدن در مسابقات بین‌المللی،‌ وارد لیگ‌های اصلی شوند. 

اوایل ماه نوامبر (آبان / آذر) و در جریان نمایشگاه بلیزکان، بلیزارد جزئیات بیشتری از نحوه برگزاری مسابقات بازی در سال آینده ارائه خواهد داد. 


منبع MCVUK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده