// دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Two Dots

Two Dots یک بازی ساده پازلی با فضای گرافیکی جذاب و دوست داشتنی برای طرفداران بازی‌های موبایلی است.

بازی‌های پازلی‌ای که برای پلتفرم‌های موبایلی طراحی و تولید می‌شوند طرفداران خاص خود را دارد. در این سبک بازی‌ها لزوما نباید معماهای پیچیده وجود داشته باشد بلکه می‌توانند شامل پازل‌های بسیار ساده و لذت‌بخشی باشند که به راحتی قابل حل هستند و شاید نیاز چندانی به تفکر نداشته باشد. بازی Two Dots در این دسته از بازی‌ها قرار می‌گیرد.

Two Dots برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است. این بازی توسط Playdots, inc طراحی و تولید شده است. بازی بدون هیچ‌گونه تبلیغات درون‌برنامه‌ای به بازار ارایه شده است به همین دلیل هیچ مزاحتمی در حین بازی نخواهید داشت.

تصویر درون بازی two dots

در مراحل اولیه بازی آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود تا بتوانید مراحل و پازل‌های بعدی را به راحتی حل کنید. در صفحه‌ی پازل بازی تعدادی نقطه‌ی رنگی وجود دارد که اگر بین نقاط همرنگ خطی بکشید یا به عبارتی آن‌ها را به هم متصل کنید از بین می‌روند و به طور تصادفی از بالای صفحه‌ی پازل تعدادی نقطه‌ی رنگی دیگر وارد صفحه‌ می‌شوند. بازی به صورت مرحله‌ای است که در هر مرحله باید با تعداد مشخصی حرکت تعداد مشخصی نقاط رنگی را نابود کنید. دقت کنید که تعداد حرکت‌های شما ربطی به تعداد نقاطی که نابود می‌کنید ندارد به عنوان مثال شما می‌توانید با یک حرکت چند نقطه‌ی زرد رنگ را نابود کنید. اگر نتوانید با تعداد مشخص شده‌ی هر مرحله، نقاط را نابود کنید یکی از قلب‌های خود را از دست می‌دهید. شما در کل ۵ عدد قلب دارید. اگر تمام این ۵ قلب را از دست بدهید یا باید از طریق پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی برای خود قلب تهیه کنید تا بتوانید بازی را ادامه دهید یا اینکه زمان مشخصی را صبر کنید تا قلب‌هایتان به شما بازگردانده شود.

|

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده