// یکشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

مرکوری استیم: نسخه جدید بازی Metroid برای کنسول‌ های نینتندو عرضه نمی شود

طبق آخرین گفته‌های سازنده بازی Castlevania، نسخه جدیدی از بازی Metroid برای کنسول‌های نینتندو در دست ساخت نیست.

تابستان سال پیش بود که خبری منتشر شد حول ساخت نسخه جدیدی از بازی Metroid برای کنسول‌های نینتندو 3DS و نینتندو Wii U. حال استودیو مرکوری استیم (MercurySteam)، سازنده و ناشر بازی Metroid، در جریان آخرین مصاحبه انریک آلوارز، موسس استودیو مرکوری استیم، با سایت یوروگیمر اعلام کرده که تمامی اخبار حول این نسخه جدید دروغ بوده و نباید حرف‌هایی که زده می‌شود را باور کرد. وی در این باره می‌گوید:

این صحبت‌ها تماما دروغ و ساخته ذهن خود کاربرها هست. همیشه حرف‌هایی زده می‌شود ولی بدین معنا نیست که باید آن‌ها را باور کنیم یا اینکه صحت دارند.

در ادامه صحبت‌ها به این نکته اشاره شده که احتمال دارد این اخبار از آن‌جایی پخش شده باشد که بازی Castlevania: Mirror's of Fate برای کنسول نینتندو 3DS عرضه شده است. در آن زمان مصاحبه‌ای صورت گرفت و در آن از آینده کاری استودیو مرکوری استیم پرسیده شد. احتمال دارد از آن زمان افکاری در رسانه‌ها حول ساخت نسخه جدید بازی Metroid به وجود آمده باشد.

آخرین نسخه این سری Metroid Prime: Federation Force بود که برای کنسول نینتندو 3DS عرضه شد. این نسخه شدیدا مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت زیرا قهرمان معروف این سری، در این نسخه جز شخصیت‌های قابل بازی نبود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده