// یکشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

تصاویر جدید از بازی The Surge منتشر شد

Deck13 و فوکوس هوم اینتراکتیو سه تصویر جدید را از بازی The Surge منتشر کردند.

فوکوس هوم اینتراکتیو و دک 13، توسعه‌دهنده بازی Lords of the Fallen، سه تصویر جدید از The Surge بازی جدید خود منتشر کرده است. در این تصاویر شاهد پوشش‌های ماژولار خارجی برای CREO هستیم. این پوشش‌ها توسط بازیکنان در بازی قابل استفاده هستند.

The Surge

اولین تصویر، زره مکانیکی لیکوئیداتور را نشان می‌دهد که برای استفاده در مناطقی کاربرد دارد که مواد خطرناک نشست کرده است.  استفاده از این زره در کنار کمک به تحرکت بازیکنان، آنها را در برابر اشعه، آتش، مواد سمی مقاوم می‌کند.

دومین تصویر، زره پروتيوس (Proteus) را نشان می‌دهد که در کنار وزن سبک، سلامت از دست رفته بازیکن تجهیز شده به این زره را احیاء می‌کند.

The Surge

آخرین تصویر مربوط به زره Lynx می‌شود. این زره نسبت به قدرتی که ارائه می‌دهد قیمت پایینی دارد. با این حال، با استفاده از این زره در برابر مواد رادیواکتیو و خطرات محیطی در امان نخواهید بود.

The Surge نخستین بار در سال گذشته رونمایی شد. در این بازی، بازیکنان به دنیای تاریک آینده انسان‌ها سفر می‌کنند، جایی که پیشرفت فناوری باعث از هم پاشیدن جامعه و روابط میان انسان‌ها شده است. طبق اعلام فوکوس هوم اینتراکتیو، ناشر The Surge، این بازی در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده