نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

بروزرسانی رایگان Doom منتشر شد؛ اضافه شدن حالت‌ چندنفره Free For All

سومین بروزرسانی رایگان Doom برای همه پلتفرم‌ها منتشر شد. این بروزرسانی هم در بخش چند نفره و هم در حالت داستانی بازی اعمال شده است.

بروزرسانی جدید بازی DOOM، سومین سری از آپدیت‌های رایگان این بازی برای بهبود چه در بخش چندنفره و چه در بخش داستانی است. بیشتر تغییرات اعمال شده در بازی به این آپدیت به بخش چند نفره مربوط می‌شود. 

با این بروزرسانی شما بالاخره می‌توانید از حالت تیمی خارج شده و با حالت Classic Team Deathmatch حالتی شبیه Free For All  را تجربه کنید. در این حالت شیاطینی که در حالت‌های دیگر وجود دارند، غیرفعال می‌شوند. 

ویژگی دیگری که با این آپدیت به بخش چند نفره بازی اضافه می‌شود قابلیت پشتیبانی از بازی‌های خصوصی یا همان Private است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا بازی مورد علاقه خود را ایجاد کنید؛ تعیین کنید که در چه نقشه و حالتی بازی کرده یا شیاطین را غیر فعال کنید. 

استودیو ایدسافت‌ور، سازنده بازی، انتشار این برزورسانی را با آخر هفته‌ای جشن می‌گیرد که می‌توانید در طی آن دو برابر امتیاز معمول را در بازی کسب کنید. این رویداد فردا دوشنبه آغاز شده و ۳ روز بعد یعنی پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد. 

Doom یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۵ میلادی بود که توسط ایدسافت‌ور ساخته و انتشار آن هم بر عهده بتسدا بود. بررسی ویدیویی و متنی بازی Doom را می‌توانید در زومجی مشاهده و مطالعه کنید. 

در دیگر اخبار مربوط به این بازی پیش این خواندید که بتسدا اسلحه معروف BFG بازی را در ابعاد واقعی ساخته است. همچنین اگر به بازی‌های رومیزی هم علاقه‌مندید، کمپانی فنتسی فلایت گیمز در یکی از جدیدترین محصولاتش به سراغ Doom رفته و یک بازی رومیزی با الهام از این بازی تهیه و تولید کرده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده