نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

پخش سریال The Walking Dead تا سال های آینده ادامه خواهد داشت

طبق گفته سازندگان سریال The Walking Dead، پخش این سریال تا سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

شبکه AMC آماده شروع پخش فصل هفتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) می‌شود. با توجه به اظهارات جاش ساپان، رئیس شبکه AMC، این شبکه در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای به پایان رساندن این سریال و مجموعه در سال‌های آینده و پیش رو ندارد. به نقل از خبری که وب‌سایت The Wrap منتشر کرده است، وی در جریان سخنرانی خود در کنفرانس گلدمن ساکس، مجموعه The Walking Dead را با پیشتازان فضا (Star Trek) مقایسه کرد و در ادامه گفت که این شبکه به طور بالقوه برای سال‌ها آینده برنامه‌ها و ایده‌های مختلفی را برای ادامه دادن مجموعه The Walking Dead دارد. ساپان می‌گوید این ایده بسیار شبیه به مجموعه اصلی Star Trek که در کنار آن یک سریال فرعی نیز ساخته و پخش شد، است و این شبکه در نظر دارد کار مشابه‌ی را نیز با مجموعه The Walking Dead انجام دهد. در حال حاضر یک سریال فرعی براساس این مجموعه به نام از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) از این شبکه پخش می‌شود هرچند این عنوان نتوانسته است مانند سریال اصلی نظر منتقدان و بینندگان را جلب کند، با این حال، تعداد بیننده‌های این سریال برای شبکه AMC در سطح خوب و مناسبی قرار دارد و این سریال در حال حاضر تا فصل سوم تمدید شده است.

ساپان در ادامه می‌گوید که سریال The Walking Dead یک زندگی بسیار طولانی را پیش رو دارد و پخش آن می‌تواند در سال‌های بسیار بیشتری ادامه داشته باشد، وی همچنین اضافه می‌کند ممکن است سریال‌های فرعی دیگری براساس این مجموعه در آینده ساخته و پخش شوند. طرفداران خواستار ساخت یک سریال فرعی براساس شخصیت محبوب داریل دیکسون با نقش آفرینی نورمن ریداس، هستند، اما AMC می‌گوید آن‌ها برنامه‌های دیگری برای خلق شخصیت‌های جدید در مکان‌های دیگر دارند. در حال حاضر برنامه اصلی این شبکه این است که تا جای ممکن پخش دو سریال The Walking Dead و Fear the Walking Dead را حفظ کنند، ساپان می‌گوید آن‌ها در نظر دارند مانند سریال اصلی Star Trek تا جایی که احساس شود یک مجموعه یا شخصیت‌های آن ارزش کاوش و جستجو را دارند، این مجموعه ادامه داشته باشد. به نقل از The Wrap، ساپان می‌گوید:

سریال Star Trek در سه بازه زمانی مختلف پخش شده است. ما اعتقاد داریم که این مجموعه [The Walking Dead و Fear the Walking Dead] می‌تواند در سال‌های آینده ادامه داشته باشد و یکی از معدود مجموعه‌هایی است که ساخت و پخش آن تمام درآمد و دستمزد گروه سازنده آن را تامین می‌کند.

ساپان در ادامه اضافه می‌کند که او اعتقاد دارد که دیگر سریال‌های این شبکه مانند واعظ (Preacher) و ورود به سرزمین‌های بد (Into the Badlands) تاکنون کیفیت مناسبی را برای تبدیل شدن به یک مجموعه داشته‌اند، اما در مورد اینکه این شبکه برنامه‌ای برای گسترش این دو سریال دارد یا خیر گفت که در حال حاضر صحبتی در این رابطه نخواهد کرد.

پخش فصل هفتم سریال The Walking Dead از روز یکشنبه ۲۳ اکتبر (۲ آبان) از شبکه AMC آغاز خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده